W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 17 maja 2011

Pierwsza lalka...

  Na wyzwanie Craft Artwork- trinchies pt. "Moja pierwsza lalka- retro".



Ważne jest, by nigdy nie przestać pytać. Ciekawość nie istnieje bez przyczyny. Wystarczy więc, jeśli spróbujemy zrozumieć choć trochę tej tajemnicy każdego dnia. Nigdy nie trać świętej ciekawości. Kto nie potrafi pytać- nie potrafi żyć.

                                          Albert Einstein         

11 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka ,właśnie dzięki niej przypomniałam sobie jak wyglądała moja ulubiona lalka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe cudeńko! świetnie to wszystko połączyłaś:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny klimat w tym malenstwie!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny na blogu ;) przejrzałam trochę twoją stronę i muszę przyznać, że piękne prace tworzysz! :)

    pozdrawiam i zapraszam ponownie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna :).

    Muszę sobie spisać tą myśl i pokazać mamie jak mi znowu powie, że tylko gadam i gadam i się dopytuję hihi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie budujące słowa.

    Raeszka, pokaż koniecznie Mamie ten cytat, bo mamy często mają za mało cierpliwości- wiem coś o tym, bo sama nią jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fjana karteczka:) pwodzenia!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniale, jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń