W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 7 maja 2011

Czas Komunii...

   I pierwsza z karteczek- dla córki mojej koleżanki:


  I jeszcze ATC na wyzwanie SC, temat bardzo wdzięczny i na czasie- "Zaczarowany ogród".


   U mnie pogoda wspaniała- od rana słoneczko:)   
Wszystkim życzę wiosennego ciepła i odpoczynku!
I- dużo weny z okazji dzisiejszego Dnia Scrapbookingu;)

Ciesz się życiem, bo dzięki temu żyjesz,
możesz obdarzać miłością, pracować, bawić się i spoglądać w gwiazdy.


                                                                                      Henry Van Dyke


9 komentarzy:

  1. Bajeczne ATC!!! Jestem zachwycona, cuuudnie! Karteczka też śliczna, prawdziwie vintagowa. Ach...
    Dziękuję za odwiedzinki na moim blogu i komentarze, które tak motywują i dodają skrzydeł!

    OdpowiedzUsuń
  2. super! dla mnie scrapbooking to magia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka ale ATC jestem oczarowana, cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  4. ATC mnie oczarowało, a na karteczce zdjęcie z tą piękną dziewczynką. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kartka i cudowne, cudooooowne ATC!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka, ale ATC po prostu magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful cards, love especially the second one!

    Gaby xo

    OdpowiedzUsuń