W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 4 października 2014

Jesiennie.

Mediowa zakładka na wyzwanie i wymianę w Art Grupie. A że klimaty są prawdziwie jesienne, leci też na bloga Moo-Manii. Materiały: mgiełki, tusze kredowe,  distressy oraz cudowne pasty strukturalne- u mnie ta- możecie znaleźć w Stonogach.


Pokażę Wam też notes, który zrobiłam na pokazie Agnieszki- przewspaniałęj, skromnej, a do tego niesamowicie zdolnej osóbki- na Ogólnopolskim Craft Party w Poznaniu. Aguś, dziękuję Ci, Kochana, za to spotkanie :*


A tu środeczek mediowany naturalnie:


Wszystkie materiały możecie znaleźć w sklepie Retro Kraft Shop. Kupuję tam od dawna, również takie różne drobne starocie :)
No i macie jeszcze mnie z kwiatem we włosach pracowicie tworzącą notesik :)


****
wieczność
gdy miłość
bez rozdeptywania słów
rytuałów i do rozpaczy

nie musi być bliżej
nie może być dalej

wystarczy jeden puls
trafiony z dwóch dróg

Andrzej Ballo

22 komentarze:

  1. Notes pięknie Ci wyszedł, a zakładka jest cudnie kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne tło na zakładce ;D a notes fantastyczny, uwielbiam takie starociowe klimaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zmediowana zakładka, a notes rewelacyjny i bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Awoeome tag and I adore this fantastic and unique booklet!
    Thank you for joining
    MOO-MANIA & MORE -CHALLENGE
    I am glad to see you once more !

    ♥♥♥
    Susi

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka jest śliczna, świetne kolory :)
    Notes niezwykle klimatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, ogromnie dziękuję za przemiłe słowa! :) Strasznie się cieszę, że tworzenie notesu tak się spodobało - jest przepiękny! Bardzo dziękuję za spotkanie, było cudnie - dzięki wspaniałym uczestniczkom. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ahhh, ależ ta jesień u Ciebie pozytywna, totalnie mi się podoba! a notes niesamowicie piękny i romantyczny, idealny na np. poezje, jak 'metafizycznie' się kojarzy :D cuda!

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe i energetyczne kolory na Twoim tagu zagościły a albumik ubrany w jutę podoba mi się szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładka soczyście kolorowa - taka słoneczna jesień - z pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes otulony jutą kusi do wpisów, ale zakładka w kolorach...the best!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładka śliczna, tyle mediów...i jesień taka inna, jeszcze trochę trzyma się lata:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jutowy notesik skradł moje serce - przepiękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna zakładka i czadowy notes:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna zakładka i moja!!!
    notesik bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. witam serdecznie :)
    przyszłam tu z bloga Artimeno ws zabawy wymiankowo świątecznej:)
    Jeśli dobrze zrozumiałam to wpsiałas się za mną więc to ja wyślę do Ciebie kartkę z niespodzianką :)
    poproszę o Twój adres na skrzynkę basia.mik@poczta.fm
    pozwolę sobie dodać się do obserwatorów bym mogla tu regularnie wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne prace :) Jak zwykle baaardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten notesik, taki naturalny. Mediowa zakładka jest cudna - podziwiam. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakładka bardzo energetyczna, a notesik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bombowy notesik...że ja go wcześniej nie wyłapałam...pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję, że się niedługo zobaczymy..

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna zakładka i notes :)

    OdpowiedzUsuń