W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

niedziela, 29 maja 2011

W odcieniach nieba...

    Na Strychu- wyzwanie Malflu, tag. Mój jest w odcieniach nieba;)




  A na Polkach- candy urodzinowe, stąd moja kartka, pierwsza sztalugowa...


        Niedawno wzięłam udział w wymianie zawieszek zorganizowanej przez Diabelski Młyn- wiem, że moja dotarła już do adresatki- Dzikiego Imbiru, więc czas ją pokazać:




      I na koniec- ATC przygotowane na wymianę zorganizowaną na Polkach, adresatka już je zresztą otrzymała:



Prawdziwa mądrość życia dostrzega wspaniałość dnia codziennego.                                                                  Pearl Buck                                   

7 komentarzy:

  1. Bardzo łądne prace :) Śliczny tag w odcieniach nieba (podoba mi się tytuł posta :) Kartka sztalugowa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak pięknie...uroczo tworzysz:)Dziękuję z całego serca za odwiedzinki oraz wspaniałe słowa,które dodają mi twórczych skrzydeł.To takie miłe.
    Życzę wspaniałej niedzieli.Buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace! same słodkie vintage-owe dziewczynki,
    bardzo to lubię! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziekuje za odwiedziny u mnie i mile slowa.Twoje prace sa piekne i klimatyczne.Pozdrawiam cieplo i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. same cudowności !!!!
    Co za wspaniały klimat Vintage !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie umiem wybrać najpiękniejszej pracy, bo wszystkie mają to "coś", każda jest ciekawa, inna. Cudowne rzeczy tworzysz, chyba do znudzenia Ci to powtarzam i niedługo mnie z bloga przegonisz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja lubię te twoje klimaty :) I dziękuję za piękny cytat :*

    OdpowiedzUsuń