W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 14 maja 2011

Na literę L...

  Dzisiaj odbyło się kolejne spotkanie KGMiP- tym razem połączone z wymianą na literkę "l". Mojej blejtramowej pracy nadałam tytuł "Letnie lustro";)





Ja wylosowałam przecudnej urody lusterko- dzieło Gai. Znajduje się ono na poniższym zdjęciu, które przedstawia wszystkie wymiankowe przedmioty. Więcej na ten temat będzie  można wkrótce przeczytać na blogu KGMiP.


     Na spotkaniu było też wieeele innych atrakcji, m. in. dostaliśmy pudełeczka z cytatami od Cynki, a ja dodatkowo- cudowną karteczkę imieninową- bardzo dziękuję, Cynka:)
Robiliśmy też motyle na pewną akcję, o której więcej tu. To moja praca:


  Pozdrawiam serdecznie wszystkie dziewczyny z KGMiP , z którymi nie tylko miło spędzam czas, 
ale od których też wiele się uczę... I wszystkim wysyłam wiosenne uściski:*

8 komentarzy:

  1. Wspaniale...podziwiam;)Cudo!
    Dziekuję za odwiedzinki na blogu.Miło mi:)Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blejtramik wyszedł magiczny!
    Pod wrażeniem motylka jestem od wczoraj! Śliczny jest!
    Miło było Cię spotkać! Do następnego :o)
    Aaaa jeszcze jedno- widziałam, że w maglu jest dodatkowe spotkanie z Finn, ale zdaje się chodziło CI o inny kurs...

    OdpowiedzUsuń
  3. :DDDDDDDDDDD
    takkk cudnie było!!!
    prześliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. magiczy blejtramik...cudne lusterko... piękny motyl:)
    do następnego!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. blejtarm letni wyszedł ci bajkowo , motylek pełen lekkości, a atmosferka wczoraj byłą przesympatyczna pozdrawiam i do następnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blejtramik, a motyl cudniastyyyy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks so much for being a new follower on my blog! I have some catching up to do in exploring new blogs, but from what I've seen on yours so far, I'm going to have a lot of fun seeing your pictures.
    Hope you have a wonderful day,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blejtram, a motyl leciutki i prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń