W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 4 listopada 2014

Świąteczna wymiana.

Witajcie! Zbliża się powoli najcudowniejszy okres w roku, gdy ogarnia nas ten charakterystyczny nastrój nostalgii, ciepła i radości. I ja chcę Wam zaproponować małą wymiankę.
Zasady są następujące:
1. Przygotowujemy notes ( do wielkości zeszytu, ale może być mniejszy) z motywem Bożego Narodzenia: na listę zakupów, prezentów, ciekawe- znalezione w przedświątecznym biegu na stronach netu- przepisy, wzruszające cytaty, piękne zdjęcia lub grafiki- taki mini pamiętniczek ;)
2. Wykonujemy świąteczną zakładkę- żyby było nam miło czytać książki w świąteczne wieczory ;)
3. Dodajemy parę Gwiazdkowych dodatków, niekoniecznie scrapowych- wycinanki, wstążki, robótkowe śnieżynki czy też jakieś zawieszki, buttony etc. (do wyboru).
4. I jakiś słodki akcent niech zagości- herbatka, kawka, cukiereczki lub batonik z Mikołajem...
5. Pary ogłoszę 25 listopada [jeśli liczba chętnych będzie nieparzysta, to na zasadzie "łańcuszka" Was dobiorę :)]
6. Paczuszki wysyłamy najpóźniej 1 grudnia, a zdjęcie prezentów przesyłacie na mojego maila: boei@onet.pl (powstanie specjalny post).
7. Proszę Was  o umieszczenie na blogach banerka oraz info przy zgłoszeniu, czy zgadzacie się na ewentualną wysyłkę za granicę.


 Czekam na Was! Wiem, że to będzie kolejna fantastyczna wymiana :)

Pamiętaj: będą
ludzie smutni, opuszczeni,
niepotrzebni nikomu -
i nikt z nimi słowa nie zamieni,
nie zaprosi do swego domu...

Weź do ręki biały opłatek,
choćbyś nawet nie miał go z kim dzielić -
i życz szczęścia całemu światu;
niech się wszystkie serca rozweselą!...
 


Zdzisław Kunstman

39 komentarzy:

  1. No jak nie, jak tak:-) Na drugie mi Wymiankaświąteczna:-)
    Dziękuję, że dałaś mi znać, że u Ciebie taka przytulna, skrząca się śniegiem, dzwoniąca dzwoneczkiem wymianka:-)
    Pozdrawiam jesiennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie się cieszę, że coraz większa ekipa się tworzy! Witajcie, Iwonko i Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja bardzo chętnie się zapisuje:) Bardzo fany pomysł wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako zdeklarowana "notesiara" też się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale! Witam, Kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja, z przyjemnością:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja zgłaszam się z przyjemnością i zgadzam się na wszystko)

    OdpowiedzUsuń
  8. to i ja poproszę o dopisanie do listy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. już mam bazę do notesu, zrobiłam żeby mieć pewność, że dotrzymam terminu :) - zgłaszam się do tej wspaniałej wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. zapomiałam dopisać, że zgadzam się na wszystkie punkty z 7 włącznie :)

      Usuń
  10. Dziękując za zaproszenie do wspólnej zabawy zgłaszam się i ja :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Was, Dziewczyny! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Się zgłoszę, a co mi tam... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie! Będzie się działo ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja dołączę z chęcią wielką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No kusisz, kusisz... i choć trzeźwo myśląc, obawiam się, że się mogę nie wyrobić, to jednak na taką miłą wymiankę MUSZĘ znaleźć czas! :)) Więc zgłaszam się :))

    OdpowiedzUsuń
  16. No, świetnie- dobra decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To i ja nieśmiało dopisuję się do listy , zgadzam się na wszystko i siadam do notesu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie! Rzutem na taśmę ;)

    OdpowiedzUsuń