W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 3 maja 2011

Sukienka dla Kopciuszka.

      Zawsze lubiłam czytać bajki, więc temat wyzwania w Scrapujących Polkach tym razem BARDZO przypadł mi do gustu;) Oto moja SUKIENKA DLA KOPCIUSZKA- a raczej cały zestaw;)




A jak już mowa o bajkach- to jeden z moich ulubionych cytatów z "Kubusia Puchatka":

Prosiaczek wspiął się na paluszki i szepnął: -Puchatku...
-Co, Prosiaczku?
-Nic- odrzekł Prosiaczek, chwytając Puchatka za łapki- chciałem się tylko upewnić, że jesteś...

4 komentarze:

  1. Cudo! I jakie dopieszczone... :))
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca...śliczny zestaw!Pozdrawiam ciepło...choć u mnie śnieg.
    Cytat z Kubusia...też mój ulubiony:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka dla Kopciuszka świetna, a cytat mnie rozczulił...

    OdpowiedzUsuń