W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 28 maja 2011

Lift i mój Dzień Matki:)

  Na Kreatywnym Polu wyzwanie- lift taga Annar. Zgłaszam tę pracę również na wyzwanie w Everybody-Art-Challenge:


I jeszcze krótka fotorelacja z mojego Dnia Matki.

Na początek- praca mojego twórczego Synka. Jakby ktoś nie wiedział, kto jest królową;)


A to Kartka od moich ukochanych Córeczek. Jak widać- moje przydasie bardzo się przydały:)


I tort- ale nie tort jest tu najważniejszy... Przyjrzyjcie się zdjęciu- ciasto "rzucone" na tortownicę, na szklanym blacie odbijają się drzewa i wszystko, co nad nami, a pod blatem- adidasy mojej Pierworodnej:)


       Pozdrawiam wszystkich. Dziękuję za budujące komentarze, życzę dużo słońca podczas weekendu:) I już zazdroszczę wszystkim odpoczywającym- ja ślęczę nad świadectwami...

3 komentarze:

  1. Boei - tag jest świetny! Nie jest przepełniony, a mimo to bogaty w piękne szczegóły. A prace dzieci - no cóż chyba się zgodzisz, że najpiękniejsze:) Scrap z królową cudowny, kartka to już pełna profeska, a tort mniam:) Mój starszy syn też już się w moje hobby wkręcił, robi skrapy i podkrada przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny tag, taki z zębem czasu ;)) Super prezenty dostałaś od dzieci, scrap z królową powala na łopatki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny romantyczny tag! A prace twoich dzieci rozczuliły mnie!

    OdpowiedzUsuń