W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 15 października 2011

Candy.

 Kochane!!

4 listopada minie roczek, odkąd zaczęłam prowadzić bloga. Z tej okazji zapraszam Was na Candy: notes z szarymi kartkami, choinka z mojego ulubionego wykrojnika, stosik kartek ze starej książki Dickensa ("Małej Doritt", która przyszła do mnie z Allegro w częściach i wybrakowana, niestety) , ozdoby z korka, które ostatnio bardzo polubiłam i trochę świątecznych dodatków;) Wystarczy posiadać bloga, zgłosić pod tym postem chęć wzięcia udziału w mojej zabawie oraz wkleić na swoim blogu ten oto banerek:


I jeszcze zbliżenia na notes:

 

W Scrappo również zbliża się słodkie losowanko, zajrzyjcie tam;)


Ciepło pozdrawiam:*

102 komentarze:

  1. trrrrrrrr
    ustawiam sięęęęę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chętnie staję w kolejce :) Troszkę szkoda mi tej książki Dickensa... bardzo go lubię :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu słodkie cukiereczki!
    Grzecznie ustawiam się w kolejce :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam :)
    zgłaszam się i ja:)

    i bardzo się cieszę, że jesteś z nami :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie jestem po zajęciach z filcowania z dziećmi-pracowały świetnie- tylko troszkę chałaśliwe. W związku z tym, przyda mi się troszkę
    słodkości i dobrego towarzystwa :)
    A więc gratuluję roczku, trzymam kciuki za przyszość i stanę sobie tutaj z dziewczynami w kolejeczce :) Myślę, że będzie milusio!!!! PA!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja też nie odpuszczę takiej okazji;) Gratuluję roczku i dziękuję za tyle cudownych prac i inspiracji:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten notes jest wart grzechu. Zasilę swoją osoba to zacne grono. Zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się grzecznie w kolejce, bo cudowne cudowności do wygrania :)
    http://pobutach.blogspot.com/2011/10/rzutem-na-tasme.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też spróbuję! :* Kochana, życzę kolejnych wielu, wielu lat blogowania, pokazywania nam swoich cudownych prac, nieustającej weny i dziękuję za tę Twoją przeogromną życzliwość i dobre słowo w stronę każdej z moich prac :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten... ten zeszyt... jest wspaniały... o boże, nie mogę tego przegapić.
    A Tobie życzę kolejnych wielu lat blogowania, dużo zapału i weny do pracy i ludzkiej życzliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jacieeeee, nie dośc ,że jestes taka łaskawa w komentarzach dla mnie to jeszcze takie cuda przygotowalas...dziękujęęęęęęęęęęęęęęęęęę....staje grzecznie w kolejce i życze takiej weny na dluuugo, dlugo i jeszcze dluzej...wszystkie cukierki do schrupanioa ale faktycznie notes...the best!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał same cudowności to ja szybciutko staję w kolejce,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczku! Chętnie po takie słodkości staję w ogonku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Kochana! W zasadzie nie wiem czy powinnam stawać w szranki bo te wspaniałe przedmiociki mogą stać się wspaniałymi dziełami. Nie w moich rękach niestety. Ostatnio okoliczności zmusiły mnie do sklecenia kartki. Sklecić to właściwe słowo na to co zrobiłam. Wykorzystałam Twoje przydasie z wymianki ptaszkowej i dzięki Ci wielkie za nie. Więc umówmy się, że podepnę u siebie info o candy a Ty mnie nie losuj. Niech jakaś zdolna scraperka dostanie to w swoje łapki i dobrze wykorzysta. Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się w kolejce po te cudności,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. oj.. ustawiam się, ustawiam.. Cudny notes.. no i cała reszta też.. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. no to ja też staję:] szczerze mówiąc to głównie po notes:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopisuję się do cudownego candy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne prezenty, staję w kolejce po nie - może mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję zbliżającej się rocznicy i ustawiam się w ogonku po słodkości:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję rocznicy!!! i życzę wielu kolejnych :)))
    a po cukiereczki oczywiście się ustawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego :)
    Ustawiam się w kolejce i mam nadzieję, że uda mi się wygrać. Notesik jest oszałamiający po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowności, ustawiam się z chęcią w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje i zapału na cały następny rok :))

    OdpowiedzUsuń
  25. jeszcze ja:) pozdrawiam ciepluchno!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję roczku! Życzę sobie ;) więcej takich pięknych "roczków" bo tworzysz piękne, klimatyczne cuda! Nie mogłabym przepuścić takiej okazji, bo notes cudowny :) Ustawiam się w kolejkę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. te choinki są cuuuuudne z chęcią bym je obmacała dlatego ustawiam się w kolejkę:D

    OdpowiedzUsuń
  28. wow dla mnie też choinki wymiatają! tylko pozazdrościć wykrojnika i maszynki..
    Zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy i ustawiam się po cukierasy, życząc wielu godzin udanego kraftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam słodkości;)
    ....i życzę mnóstwo nowych pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ojej...
    jakie cudeńka:)
    szybciutko się zapisuję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też bardzo chętnie się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cieżko jest mi przejśc obojętnie obok takiej wspaniałęj nagrody... Dołączam do kolejki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie posiadam jeszcze bloga, ale te nagrody są takie cudowne, że nie mogłam się powstrzymać, żeby się nie zgłosić ;( Mam nadzieję, że mi to wybaczysz. Jestem obserwatorem bloga anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. notes rewelacyjny. widzę, że koronki górą? chyba mniej więcej w tym samym czasie musiałyśmy podobnie stemplować ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję rocznicy! Z chęcią ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje!!!!!
    I oczywiście się zapisuję :))))))

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję roczku!!!
    U mnie minął z końcem września i też muszę zorganizować jakieś cuksy, ale nie mam zupełnie na to czasu :)
    Staję z przyjemnością po Twoje słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również przyłączam się do gratulacji z okazji takiego jubileuszu :-)
    A obok takich cukierasków nie można przejść obojętnie :-)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też gratuluję!!!

    i ustawiam się w kolejce po szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję rocznicy! Świetne candy - z przyjemnością ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję Ci roczku i życzę kolejnych:)
    Ustawiam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Goszczę u Ciebie po raz pierwszy,ale dodaję się do obserwatorów-pięknie tu:)

    Zapraszam również na moje Candy www.esstele-deco.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  45. To i ja się zapisuję i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ustawiam sie w tej dlugiej kolejeczce z nadzieja na szczescie w losowaniu!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. oj chciałoby się mieć taki cudny notes... :) zapisuję się, może będę miała szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję roczkU!;) I z chęcią stanę w kolejce;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj
    Jestem dzisiaj u Ciebie pierwszy raz:0)trafiłam tutaj przez blog Dysiaka i bardzo mi się u Ciebie podoba, więc rozgoszczę się na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w moje progi:)

    OdpowiedzUsuń
  50. życzę ci kolejnych lat twórczego blogowania:)
    ustawiam sie oczywiście w kolejce przesyłając pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  51. również się zgłaszam, nagrody są wspaniałe.
    życzę kolejnych sukcesów.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja się z ogromną chęcią dołączam do zabawy, bo notesik jest obłędny!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję roczku :)
    Notes jest cudny więc z miłą chęcią dopiszę się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się i ja z ogromną przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow ale piękny notes! Ja również chętnie o niego powalczę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. i ja spróbuję swego szczęścia :) śliczny ten notes :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak to się stało, że mnie jeszcze tutaj nie ma.

    Z wielką chęcią się zapisuję na Twoje candy :).

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję roczku! Z chęcią zapiszę się na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje z okazji rocznicy! Z radością wezmę udział w candy.
    http://dwielewerece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratulacje i ustawiam sie w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Smakowitości rozdajesz więc staję w kolejce i zapraszam na swoje cukieraski :)
    http://tworypysi.blogspot.com/2011/10/okrago-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Jestem początkująca w blogowaniu, więc tym bardziej gratuluję rocznicy i tego pięknego miejsca! Przyłączam się do "candowania" :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dzięki Anie ustawiamy się i tutaj :)
    http://kre-akcja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję rocznicy :)
    Chętnie się zapisuję!
    Pozdrawiam,
    An-i-ka
    http://an-i-ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję - pozdrawiam i również ustawiam się do kolejeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. taka długa kolejka,ale warto się ustawić bo takie słodkości rozdajesz:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Ustawiam się i ja, bo te choinki są po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  68. To i ja się dopiszę :)
    Info zaraz wyląduje u mnie na stronie!

    Przy okazji pozwolę sobie zaprosić Cię do konkursu u mnie :)

    Pozdrawiam serdecznie i lecę wklejać info u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowności!!!!
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja się z przyjemnością zgłaszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakie słodkości! Bardzo chętnie je przygarnę:-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka z Odstresowni
    http://odstresownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Po takie iękności i ja się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Tan anonimowy z poprzedniego komentarza to ja, Boniffacy :) Coś mi komenty psikusa robią :) Nie mogę się dodać jako nie-anonimowy ;/ http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Z przyjemnością zapisuję się;-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Pewnie nie mam szans, ale co tam też dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne rzeczy do wygrania ,więc się chętnie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Grzecznie ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  80. na ostatnią chwilę :) nie wiem dlaczego wczesniej nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. No to może i ja spróbuję szczęścia :-) Serdecznie zapraszam do mnie na candy, pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  82. Jeszcze ja, ja też chcę :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Trafiłam tu przez przypadek i już wiem, że zostanę na dłużej. Piekne rzeczy robisz.
    Gratuluję rocznicy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękny notes :)
    Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  85. i ja sie zapisuje! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. O ła!! ale cukierasy! się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ustawiam się w kolejce i zapraszam też na Candy do siebie ----> www.magicznakartka.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. pyszności. Zgłaszam ogromną chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo bardzo lubię takie słodkości. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się i ja do kolejki chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratulacje z okazji małego święta :) ustawiam się :*

    OdpowiedzUsuń
  93. ja też ja też :> !

    OdpowiedzUsuń
  94. gratuluję roczku!
    chętnie powalczę :)
    i zapraszam do mnie na małe co nieco
    pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  95. Uwielbiam takie słodkości, pokusa jest wielka, więc nie mam zamiaru się jej nie poddawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. ja rowniez staje w kolejce i zapraszam do mnie:
    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Zdążyłam w ostatniej chwili, może przyniesie mi to szczęście.
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń