W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

niedziela, 22 maja 2011

Cyfry...

   Dzisiaj chcę pokazać kilka zaległych prac. Koniec roku szkolnego to dla mnie okres wytężonej pracy, ale to nie znaczy, że nic nie tworzę;)
Inchies- związane z wymianą na Polkach, temat był dość trudny: CYFRY:


Karteczki urodzinowe:



Środek jednej z nich- druga miała  również dodatkowy wpis, ale nie sfotografowałam;)


I karteczka komunijna- miała być skromna i z dodatkiem różu.


Pozdrawiam wszystkim i przesyłam wiosenne słoneczne promienie oraz cud moich białych pelargonii, którymi wczoraj mąż ozdobił balkon:)

3 komentarze:

  1. kartki sliczne a ten srodeczek to z kartki ktora trafila do mnie.... bardzo dziekuję za cudowna przesylkę.... nawet nie bede kryla ze kazda karteczka mnie wzrusza.... a takie piekne jak robisz to potem stawiam i sobie patrze na nie, dotykam itp.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, najbardziej podoba mi się ta druga z urodzinowych - piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są przeurocze, a calineczki cudne z tymi obrazkami!
    Dziękuję, że mnie odwiedzasz i zostawiasz miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń