W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 22 lutego 2011

Kawka i trochę wzruszeń...

  Kawę uwielbiam. W każdej postaci. W dużym kubku i w maleńkiej filiżance. Parzoną, rozpuszczalną, smakową... O każdej porze dnia i nocy. W pracy i- gdy odpoczywam. Zawsze i wszędzie. I oto domino z motywem mojego przysmaku- na wyzwanie Craft Artwork.


   Rzadko wchodzę na Demotywatory, ale czasem zaglądam przez ramię dzieciom i zdarza się, że akurat jest coś ciekawego. To chwyciło mnie za serce:


"Gdyby na wielkim świecie zabrakło uśmiechu dziecka, byłoby ciemno i mroczno, ciemniej i mroczniej niż podczas nocy bezgwiezdnej i bezksiężycowej – mimo wszystkich słońc, gwiazd i sztucznych reflektorów. Ten jeden mały uśmiech rozwidnia życie."
                               /Julian Ejsmond/

"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat"
                                             /Janusz Korczak/

8 komentarzy:

  1. Piękna!!!Uwielbiam kawę...ach i ten zapach i kolor...:))Ciepło Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne domino :) Kawę też uwielbiam, chociaż ja mam ostatnio ulubiony rodzaj i jestem mu wierna ;)
    Uśmiech dziecka to bezcenna sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawe w takiej filizance to 24godz/dobe mozna pic ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kawy w ogóle nie pijam, żadnej :).

    O tak bez dzieci i ich beztroskiego uśmiechu bylibyśmy bardzo "ubodzy" ...

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kawe a w takiej filizance jaka przestawilaś to juz w ogóle raj :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... zapachniało :) kawę uwielbiam tak jak Ty, smak, zapach, kolor. Piękna filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń