W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

środa, 9 lutego 2011

Przedwiosenne zmęczenie...

   Wszyscy już z niecierpliwością czekamy na wiosnę,
więc tym chętniej wykonałam to ATC na wyzwanie w Craft Artwork:


Szczerze mówiąc- przymierzając się do tej pracy- myślałam raczej o użyciu zieleni, ale potem, na przekór typowo wiosennym barwom- wybrałam róż. Jeśli mamy na duszy różowe okulary, to możemy mieć wiosnę w domu, w myślach, w sercu każdego dnia, o każdej porze roku... Czego wszystkim, i sobie też życzę;)

4 komentarze:

  1. Śliczny Atecik wykonałaś.
    Tak ja też bardzo tęsknie za wiosną...brakuje mi zieleni i zapachu kwiatów.
    Oby przyszła jak najszybciej:)
    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ATC i bardzo trafnie dobrany cytat do tematu
    baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się!
    I śliczne Atc!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ATC i jak zawsze dołączone mądre słowa :)

    OdpowiedzUsuń