W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

poniedziałek, 21 lutego 2011

Spotkanie u Cynki. Wyzwania w Craft Artwork.

     W ubiegłą sobotę odbyło się spotkanie KGMiP, w którym po raz pierwszy miałam niewątpliwą przyjemność wziąć udział i poznać niesamowite dziewczyny. Jeszcze raz dziękuję za to inspirujące popołudnie. I przy okazji pochwalę się prezentem z wymianki od Joli ( nie ukrywam, już "wypróbowanym").

Dziękuję, Jolu:)
Od Cynki dostałam pudełeczko z ciekawym zdaniem do przemyślenia- wiesz, Cynko, że naprawdę zaczęłam się zastanawiać nad niektórymi sprawami?;) Dzięki:)


 Przygotowane przeze mnie serce z harfą ( miało być coś na "i", harfa- instrument;) ) trafiło do Cynki.



Zdjęcia ze spotkania można zobaczyć na blogu Gurianki, którą pozdrawiam.

       Kilka dni temu zrobiłam gazetowy tag na wyzwanie Craft Artwork i nawet nie miałam czasu wkleić fotki... Szkoda, że nie widać faktury papieru, ale tak trudno przy sztucznym świetle zrobić dobre zdjęcie...


        I jeszcze jedno wyzwanie w Craft Artwork- MOO
na temat MIŁOŚĆ W KLIMACIE VINTAGE:


  No i moja ulubiona forma- ATC (Scrapujące Polki), temat: TELEFON.


Dobrej nocki;)

"To smutne, że głupcy są tacy pewni siebie, a ludzie rozsądni tacy pełni wątpliwości"

5 komentarzy:

  1. Przepiękne, klimatyczne prace. Ja wczoraj zmagałam się z małą formą. MMO to naprawdę maleństwo.
    Ps. Zapraszam do siebie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za klimat !!!!!
    Bardzo się cieszę, że spróbowałaś :))))
    Wyszło bardzo pięknie !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności te małe formy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci wychodzą te małe formy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. same śliczności! a ten naszyjnik... boski!

    OdpowiedzUsuń