W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

czwartek, 10 lutego 2011

Prezenty.

   Są ferie, więc jest trochę więcej czasu niż normalnie;) Dzieci poza domem, mąż też- działa zawodowo. A więc mogę sobie siedzieć i tworzyć. To ATC na wyzwanie w SP:


   A gdzieś w sieci znalazłam taki tekst:
Pewien indiański chłopiec zapytał kiedyś dziadka:

- Co sądzisz o sytuacji na świecie?

Dziadek odpowiedział:

- Czuję się tak, jakby w moim sercu toczyły walkę dwa wilki. Jeden jest pełen złości i nienawiści. Drugiego przepełnia miłość, przebaczenie i pokój.

- Który zwycięży? - chciał wiedzieć chłopiec.

- Ten, którego karmię - odrzekł na to dziadek.
— Autor nieznany
 

1 komentarz:

  1. Śliczne Atc...ach zazdroszę wolnego czasu...ja cały dzień jestem w pracy i brakuje mi chwili na twórczość...tworzę po nocach a potem chodzę nie wyspana i nieprzytomna;)
    Tekst wspaniały...i bardzo mądry!Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń