W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 22 maja 2012

Stemplowanie...

...kocham. Więc pomimo totalnego deficytu czasowego nie mogłam sobie odmówić wzięcia udziału w Polkowym wyzwaniu Annar. Ateciak.


Karteczka ślubna na "ekspresowe zamówienie":




Po­daruj uśmiech swój tym,
 których na­pot­kałeś na ja­wie i w swym śnie, 
a może ktoś ska­zany na sa­mot­ność, 
og­rze­je się twym ciepłem, za­pom­ni o kłopotach...
Ryszard Riedel

11 komentarzy:

  1. Cudne prace:)Jeśli jeszcze będziesz chciała kwiatków pisz:)Dotnę i podeślę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaa... ateciak rulez!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nastrojowy ateciak!!! I urocza karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęka mi opadła przy tym ateciaku, jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ateciak cudny!
    Coś ostatnio zaniedbałam polki- muszę tam wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaki śliczny ten ateciak, a motylki kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace! A ateciak cudny! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ATC! Preferujesz klimat bliski memu sercu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię stemplowanie ! Ateciak wyszedł piękny. Efektowne motyle :)Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń