W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

poniedziałek, 14 maja 2012

Scrap.

Zrobiłam scrapa. Liftowałam pracę K.A.S.I. Na wyzwanie Kwiata Dolnośląskiego. Na zdjęciu- mój synuś i Harry- kochany, łagodny, wierny cane corso:)

 Trzy rzeczy zostały z raju:
gwiazdy, kwiaty i oczy dziecka...






Dzisiaj też otrzymałam błyskawiczną przesyłkę ze sklepu Craft4You , w którym wygrałam bon za 150 zł. A to moja nagroda (papiery też z Craft4You):



Bardzo dziękuję!

-Pamiętam- zamyśliła się na chwilę Babcia,
jakby chciała wspomnieniem potrącić
najcieńszą strunę duszy- że jako małe dziecko
przy każdym wieczornym pacierzu modliłam się,
aby zostać dobrą i wtedy w moich snach
pojawiało się takie cudowne drzewo,
które karmiło ludzi owocami szczęścia. Drzewo to
nie słuchało pór roku, nie bało się mrozu,
ciągle rozdawało swoje owoce…
To prawda, owoce serca
nie boja się zimy.
Nagle poczuła, jak jej serce uderza
coraz mocniej i zrozumiała,
że to właśnie w tej chwili
dojrzewają w niej
owoce wdzięczności.
Roman Mleczko

17 komentarzy:

  1. Ale fajne zdjęcie! Też uwielbiam tulić takie psie mordki:))
    Bardzo wesoły, śliczny scrap!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny scrap :), a jaką piękną nagrodę sobie zakupiłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że coraz częściej ciągnie Cię w stronę scrapków. Cieszę się niezmiernie :o) Słodki LO-sik!
    I gratuluję cudnej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny scrapek:)A przydasie super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny scrap! Fantastyczne przydasie sobie wybrałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Scrap z przesłaniem ...podbił moje serce! Przydasie boskie! PS. zazdroszczę:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny scrap! A przydasi zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny lift! Zazdroszczę takich fajnych zakupów :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu - Wikucha DT Kwiat Dolnośląski

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nagrody,scrap świetny pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudności i pyszności same. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny lift, zakupow troszke zazdroszcze za ta kwote mozna poszale :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Super praca i zdjęcie :).

    Widzę, że Twoja psinka jest tak samo czarna jak moja :).

    Wzruszyłam się końcowym zapiskiem posta :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny skrap, świetne hasło, pasuje do niego idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A wonderful LO Boei, love the gorgeous photo.

    Donna x

    OdpowiedzUsuń
  15. Scrap świetny - bardzo chłopięcy.

    ps: gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny scrap!!! A te cudowności mrrrrrr:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń