W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

niedziela, 20 maja 2012

Kartki i wymiana z Jolą.

 Kartka dla mojej Mamy- zrobiona na wyzwanie Scrap Marketu, a przy okazji wrzucona na wyzwanie Polek. Z motywem serca, koronki i słowem "mama".




A w środku kartki jest następujący tekst:

Pewnego razu było dziecko gotowe, żeby się urodzić, więc któregoś dnia zapytało Boga:
- Mówią, że chcesz mnie jutro posłać na ziemię, ale jak ja mam tam żyć, skoro jestem takie małe i bezbronne?
- Spomiędzy wielu aniołów wybiorę jednego dla ciebie. On będzie na ciebie czekał i zaopiekuje się tobą.
- Ale powiedz mi, tu w Niebie nie robiłem nic innego tylko śpiewałem i uśmiechałem się, to mi wystarczało być szczęśliwym?
- Twój Anioł będzie ci śpiewał i będzie się także uśmiechał do ciebie każdego dnia. I będziesz czuł jego anielską miłość i będziesz szczęśliwy.
- A jak będę rozumiał, kiedy ludzie będą do mnie mówić, jeśli nie znam języka, którym posługują się ludzie?
- Twój anioł powie ci więcej pięknych i słodkich słów niż kiedykolwiek słyszałeś i z wielką cierpliwością i troską będzie uczył cię mówić.
- A co będę miał zrobić, kiedy będę chciał porozmawiać z Tobą?
- Twój anioł złoży twoje malutkie ręce i nauczy cię jak się modlić.
- Słyszałem, że na ziemi są też źli ludzie. Kto mnie ochroni?
- Twój anioł będzie cię chronić, nawet, jeśli miałby ryzykować własnym życiem.
- Ale będę zawsze smutny, ponieważ nie będę Cię więcej widział.
- Twój anioł będzie wciąż mówił tobie o Mnie i nauczy cię, jak do mnie wrócić, chociaż ja i tak będę zawsze najbliżej ciebie.
W tym czasie w Niebie panował duży spokój, ale już dochodziły głosy z ziemi i dziecko w pośpiechu cicho zapytało:
- O, Boże, jeśli już zaraz mam tam podążyć powiedz mi, proszę, imię mojego anioła.
- Imię twojego Anioła nie ma znaczenia, będziesz do niego wołał: "MAMUSIU"...

Tekst ten przygotowuję też w formie przedstawienia na szkolny Dzień Matki.

Kartka i zakładka dla mojej młodszej siostry- na zdjęciu ja i ona. O ten motyw prosiła mnie od wielu miesięcy, a teraz przyszedł czas jej urodzin i musiałam się zmobilizować:) I zrehabilitować;)








Oraz ostatnia już chyba w tym roku karteczka komunijna:




W tym miejscu chcę też podziękować Joli za wspaniałą wymianę. Była to nasza prywatna wymianka, a udało mi się też wygrać candy, które Jola zorganizowała, więc wyobraźcie sobie, jak wyglądała paczka:)))
Zdjęcia pozwoliłam sobie ściągnąć z bloga Joli.



Bardzo, bardzo Ci dziękuję, Kochana!!!:* Jesteś mistrzynią w tym, co robisz!

A do Joli trafiły te moje prace:





I to tyle, bo za chwilę wybywam do rodzinki i trochę kilometrów do przejechania mam- na imieniny, urodziny, wcześniejszy Dzień Matki i jeszcze inne okazje:)

Życzę udanego niedzielnego popołudnia!

Radości życia rodzinnego
są najpiękniejsze na świecie,
a radość, jakiej rodzice doświadczają
na widok swych dzieci, jest najświętsza.

Johann Heinrich Pestalozzi

14 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki i piękna zakładka!!! I bardzo udana wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiankowe prezenty śliczne a karteczka dla mamy cudna,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczne i bardzo w Twoim stylu. Ty siostra - wzruszające. Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak doprowadziłaś mnie do łez,kartki wykonane z czułością i sercem i to od razu widać,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka dla mamy i cudownie niezwykły tekst :)
    również śliczna kartka dla siostry z dwiema motylicami i super zakładka, co tu dużo mówić wszystko śliczne i niezwykłe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, a tekst o Mamie rozbroił mnie na całego. Czy mogę go zacytowac na swoim blogu i na fb w Dniu Mamy?? Ja w tym roku na kartkach pisałam "Mama to anioł na praktyce" :))))Pozdrawiam Cie Kochana z Zielonej Wyspy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka dla mamy cudowna, ale jeszcze bardziej spodobała mi się kartka i tag dla siostry... wspaniałe prace, byłyście uroczymi dziewuszkami a te Wasze skrzydełka, które macie na karteczce wyglądają tak, jakbyście je miały od zawsze:):):)
    piękne prace:)
    Jeszcze raz bardzo dziękuję za wymiankę, cieszę się że do niej doszło:):):)
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. T e dwie małe pysie ze skrzydełkami i w krasnalczych czapkach są obłędne...Bardzo podoba mi się opowiadanie...Ja mam w głowie 3 wersje( dla każdego z potomków) o tym jak gawędzę z aniołem i zaglądam do niebieskich i różowych pokoików- zerkając w kołyski etc...Tak jakoś mi się skojarzyło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana piękne prace zrobiłaś:)Podziwiam:)Super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna opowieść o dziecku i aniele... Śliczną kartkę i zakładkę dla siostry zrobiłaś. Na pewno siostra się ucieszy, bo to co pochodzi z serca - cieszy najbardziej. Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacznę od.. Cześć!
    A teraz:
    - na zdjęciu poznałam Cię od razu- oczęta nadal masz takie błyszczące :) ( kartka i tag dla sister są obłędne)
    - tekst, który przygotowujesz na Dzień Matki znam, kilkakrotnie "podpierałam" się nim, i powiem Ci, mamy w szkole będą płakały jak bobry! (ja mojemu synkowi,gdy był mały prawie co wieczór czytałam "Listek od Pana Boga"- Beaty Kołodziej. Podobna stylistyka i piękny przekaz- polecam wszystkim przyszłym babciom :)
    - Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Och jak ja uwielbiam Twoje klimaty!!!! Wszystko cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pięknoty! wszystkie zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna jest kartka i zakładka dla siostry, i dla mamy również.

    OdpowiedzUsuń