W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

czwartek, 10 maja 2012

Dodawanie skrzydeł.

Na blogu Scrapki- wyzwaniowo wyzwanie pod hasłem: "Dodaj sobie skrzydeł". Moja praca- na drewnianej deseczce:




Nie pokazywałam jeszcze kartki i blejtramu, wysłanych do Ani S.






A dzisiaj wykonałam pierwszą stronę do albumu już pełnego zdjęć i opisów (bardzo ciekawy i z przyjemnością go obejrzałam). Klimat tej pamiątki jest cukierkowy, biało- różowy- mam nadzieję, że nie odbiegłam od charakteru albumu, choć trochę ujarzmiłam róż kolorem szarym;)




Zawsze trzeba podejmować ryzyko. Tylko wtedy uda nam się pojąć, jak wielkim cudem jest życie, gdy będziemy gotowi przyjąć niespodzianki, jakie niesie nam los.
Bowiem każdego dnia wraz z dobrodziejstwami słońca Bóg obdarza nas chwilą, która jest w stanie zmienić to wszystko, co jest przyczyną naszych nieszczęść. I każdego dnia udajemy, że nie dostrzegamy tej chwili, że ona wcale nie istnieje. Wmawiamy sobie z uporem, że dzień dzisiejszy podobny jest do wczorajszego i do tego, co ma dopiero nadejść. Ale człowiek uważny na dzień, w którym żyje, bez trudu odkrywa magiczną chwilę. Może być ona ukryta w tej porannej porze, kiedy przekręcamy klucz w zamku, w przestrzeni ciszy, która zapada po wieczerzy, w tysiącach i jednej rzeczy, które wydaja się nam takie same. Ten moment istnieje naprawdę, to chwila, w której spływa na nas cała siła gwiazd i pozwala nam czynić cuda. Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć. Magiczna chwila dnia pomaga nam dokonywać zmian, sprawia, iż ruszamy na poszukiwanie naszych marzeń. I choć przyjdzie nam cierpieć, choć pojawią się trudności, to wszystko jest jednak ulotne i nie pozostawi po sobie śladu, a z czasem będziemy mogli spojrzeć wstecz z dumą i wiarą w nas samych (...)
                                                                             Paulo Coelho
                                                                                           

18 komentarzy:

  1. Hi Hi Hi, ja to mam! Nadal macam :) :*
    Aniołek do Scrapek jest niesamowity, a album dla Majeczki zapowiada się interesująco :)
    Ja muszę zrobić maleńki powitalny albumik dla Lilianki, ale wezmę się za niego po sezonie komunijnym - jestem zawalona pracą :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten biały blejtram!
    zresztą pozostałe prace też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace:)Podziwiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudny blejtram! Rewelacyjny! Uskrzydlona tabliczka jest śliczna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa... ależ piękna tabliczka.. jest po prostu.. niesamowita.. blejtram również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tablicza jest cudna, prezenty wyslane dla Ani rowniez. Wybrane cytaty bardzo mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam po odbiór wyróżnienia:)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace! Jak zwykle u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne prace, deseczka z Aniolkiem mnie oczarowala, jest przeslodka!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne prace:))..zwłaszcza koronkowa tabliczka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. oj jak podoba mi się to cudeńko na drewnianej deseczce, a ptaszysko w koronie- obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace, bardzo lubię do Ciebie wpadać :)

    OdpowiedzUsuń