W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

piątek, 25 maja 2012

Na wyzwania Scrapujących Polek.

Scrap na wyzwanie Polek. Miały być chlapania, przeszycia i tektura falista. Na zdjęciu- oczywiście- moje Córeczki:)


Od czasu do czasu powstają też strony artżurnala. Nie za bardzo to widać na zdjęciach, ale w pracach tych zwykle używam sporo różnorodnych mediów.




Najbardziej radykalny z możliwych podziałów, jakie można przeprowadzić wśród ludzi, to taki który dzieli ich na dwie klasy stworzeń - takich, którzy bardzo wiele wymagają od siebie, nie szczędząc sobie trudności i obowiązków oraz takich, którzy od siebie nie wymagają niczego szczególnego, lecz dla których żyć znaczy w każdym momencie być tym, czym naprawdę są, bez zmuszania się do jakiejkolwiek perfekcji, po prostu jak boje unoszące się na falach. José Ortega y Gasset

10 komentarzy:

  1. Świetne prace! Ale ponieważ najlepiej znam się na scrapach, to o nim: Jest REWELACYJNY!!!!! Podobami się dobór bazy, chlapania (wyszły świetne) i ten bannerek :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace! Chlapania bombowe, nigdy nie udaje mi się uzyskać takiego efektu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace:) Cudownie tworzysz:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz ładne córeczki! Tworki oczywiście jak zwykle wzbudzają podziw dla talentu i westchnienia. Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace, ale najbardziej podoba mi się scrap!!! Piękne chlapania, świetny papier i bardzo ładne modelki:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurczee ale cudaa - podbaja mi się wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) chlapanie to jedna z moich ulubionych czynności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. LO bardzo ładne i fajne zdjęcie :) Strony art journala piękne. Ja też już od dłuższego czasu przymierzam się do tworzenia art journala i przygotowałam sobie nawet do tego celu zeszyt, ale wciąż czasu brak. Wstyd mi z tego powodu, ale widząc Twoje stronki - chyba się zmobilizuję :)
    Cytat na końcu posta - taki życiowy !

    OdpowiedzUsuń