W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

niedziela, 5 czerwca 2011

Z dziećmi.

MOO na wyzwanie Craft Artwork- tak mi się spodobał temat, że zrobiłam aż trzy prace;)



  I jeszcze ATC  na wyzwanie Scrapujących Polek, temat: ZWIERZĘTA POLNE. Potuszowałam tło, rośliny wycięłam dziurkaczami, a wśród nich umieściłam zajączka z pordzewiałej blachy. Zajączek to jeden z prezentów od Madziarry z Mojego Kawałka Świata- dziękuję, Kochana!!:)

 
Miłej niedzieli!!

8 komentarzy:

  1. Fajne!
    Szczególnie podoba mi się ATC z zajączkiem :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły na takie maleńkie prace :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z dziewczynkami przecudne. Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to ATC! Fantastyczny pomysł na zajączka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo.. fajowe ATC!
    A i dzieciaczki śliczne.. ta panienka na koniku zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MOOsy mnie urzekły! Są urocze :) Zardzewiały zajączek na ATCiaku to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń