W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

poniedziałek, 13 czerwca 2011

Dmuchawce, latawce, wiatr.....

  Dzisiaj w nocy- bo w dzień brak czasu- zrobiłam dwie prace na wyzwanie Scrapujących Polek. Pierwsza to kartka na temat ORZEŹWIENIE:


Uwielbiam kawę w każdej postaci- również tej lodowej- stąd na kartce brązy. Ale orzeźwienie to też jakaś myśl; myśl. która budzi do czegoś nowego...
Recykling, bo to było jedno z wymagań- koronka z metki sukienki oraz przeźroczysta plakietka od innej metki ubraniowej nałożona na stempel, przedstawiający twarz...
No i media: tusze distress- wiele odcieni brązów oraz glossy accents na plakietce. Pod stemplem- pełen brązowego brokatu "orzeźwiający" papier;)
A stempelek z tą uroczą buźką- od Michellki, którą przy okazji pozdrawiam:)

I jeszcze bardzo skromna zakładka- ale to dla mnie, a ja takie właśnie lubię:


Praca miała być z twarzą wyciętą z gazety... Moje zdjęcie przedstawia Astrid Lindgren, wycięłam je z "Płomyczka". Fotografię  pisarki pokryłam werniksem akrylowym, koronkowe kwiatki- lakierem Vernice Protettiva, bazę pomazałam srebrną pastą akrylową. Całość potuszowałam distressami w niebieskich odcieniach...
     I jeszcze parę zdjęć z mojego skalniaka- cudowne, olbrzymie dmuchawce... Nie wiem, skąd się wzięły, ale wiem, że są zachwycające i mam nadzieję, że pojawią się na moim ogrodzie za rok:) Przed chwilą znalazłam w internecie nazwę tej rośliny- kozibród wielki.




Robercik- dmuchacz;)




A u Nebri- słodycze;)

Pozdrowionka  czerwcowe, pełne słońca, wysyłam...:)

7 komentarzy:

  1. Cudowne obydwie prace! Kartka idealnie dobrana kolorystycznie i z pięknym cytatem, natomiast zakładka jest po prostu boska! Bardzo podoba mi się tło i te odcienie niebieskiego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby dwie prace są bardzo ładne, ciekawe :) Świetne tło na obu. Cytat, który wybrałaś jest bardzo ładny. Dmuchawce w ogrodzie cudne, nie wiedziałąm jeszcze takich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace piękne. Zakładka wcale nie taka skromna :)

    Jesteś niesamowitą szczęściarą, że taki dmuchawiec zagnieździł się u ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze prace...wspaniale tworzysz jak zawsze:))Dziękuję za odwiedzinki na blogu oraz ciepłe słowa w komentarzach...to dodaje mi twórczych skrzydeł.Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza praca jest niezwykla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace!!!! Zakładka pięęękna!

    OdpowiedzUsuń