W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 21 czerwca 2011

W Diabelskim Młynie...

 ... wyzwanie: praca dla mężczyzny z dodatkiem pasków. Ja zrobiłam notes dla Synka- notes, który mu już dawno obiecałam;)



U góry- inicjał  imienia syna, niżej- motyw z golfem (Robert uwielbia golfa, ostatnie imieniny to było właśnie spotkanie z kolegami na mini- golfie na poznańskiej Malcie), pasiasty ćwiek, a całość potuszowana oliwkowym distressem.

Kolejna rzecz- wisiorek z inicjałem, również dla Roberta. Poprosił mnie dzisiaj, żebym mu zrobiła... na jutro;)



Przydała się wycinarka z literkami i sporo mediów...

I jeszcze- ateciak z własnym tłem na wyzwanie Scrapujących Polek:


 Oraz ATC z owadem na wyzwanie Nordstjerny- na blogu Craft Artwork:


   Dziękuję, Dziewczyny, za tyle ciepłych słów...:) Pozdrawiam gorąco!

16 komentarzy:

  1. Piękne wszystko...wspaniale tworzysz!Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boei - ja nawet nie wiem która praca bardziej mnie wgniotła w fotel... wszystkie cudowne! Notes i zawieszka dla synka są przepiękne!!! Ten ateciak z własnym tłem to po prostu mistrzostwo świata, napisz coś więcej jak wyczarowałaś takie tło???

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za te budujące słowa, Dziewczyny:)
    Ayeeda, tło zaczęłam od potraktowania całej powierzchni srebrną pastą akrylową (ze złotą też jest fajny efekt); na wyschniętą pastę nałożyłam distress crackle paint w kolorze antiqued bronze, na to położyłam maski, spryskałam dość obficie glimmerami Creme de Chocolat i Mustard Seed i zaraz wysuszyłam nagrzewnicą. Potem nakleiłam tego motyla z jakiegoś kompletu naklejek Holtza i trochę pomazałam distressami walnut stain oraz fired brick. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności, Kochana! A ten brelok z literką to mnie po prostu oczarował! Wygląda jak wygniatany w metalu :)) I ważki też cudowne... Już się nie mogę doczekać Twojej sówki ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Boei, na pewno pokombinuję coś w tym stylu, bo efekt jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości prezentujesz. A wisiowrek 'na już' prezentuje się imponująco! Pozdrawiam całą rodzinkę i mój ulubiony Poznań!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej kazda praca piekna, ja tez myslalm, ze wisiorek jest w metalu! Notes jest swietny, ATC rowniez, przeczytalam w komentaru jak zrobilas tlo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace super, na pewno sprawilas duza radosc swojemu synowi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace, bardzo mi się podoba notes, zwłaszcza, że do golfa mam rodzinny sentyment, a wisiorek faktycznie wygląda jak z ołowiu :) Ale mnie tu przygnało wyzwanie z CA - Twoje ważki są super, takie nierealne - i do tego jeszcze ten stempel, który tak bardzo mi się podoba (kiedyś sobie go kupię!)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://rubberstampspl.blogspot.com/2011/06/atc-od-boei.html

    Dziękujemy i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow notes dla syna i inicjałowy wisior są obłędnie rewelacyjne fajne i zainteresowania ma twój syn (nie jak większość chłopaków gry komputerowe), tło do ATC wyszło wspaniale przepiękne wykorzystanie mediów (po cichu zazdroszczę takiej imponującej i różnorodnej kolekcji mediowej) , a ATC z ważkami wyszło bajecznie jakby robione wczesnym rankiem nad stawem:) wracam na początek się pozachwycać jeszcze raz twoimi pracami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite prace! cudowne dodatki! rewelacyjnie bawisz się mediami :) istne cudeńka wychodzą spod Twoich rąk!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, a tło re-we-la-cyj-ne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinujesz z klasą :) zwłaszcza ATC :)
    Mnie ostatnio wyciskane literki interesują a Twoją faktycznie jak ołowiana wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne prace!
    Dzieki za udzial w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. notes bomba, taki męski :)
    szczerze podziwiam, bo ciężko coś zrobić dla Panów :) nawet tych mniejszych :)

    OdpowiedzUsuń