W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

środa, 15 czerwca 2011

Scrap...kolejny...

    Nie sądziłam,że pokocham scrapy, a już na pewno nie w takiej formie. 30 x 30? Dla mnie to była płachta. Oczywiście- piękna płachta, ale z pewnością taka, którą należało pociąć. Zrobiłam wcześniej kilka scrapów, ale zawsze były one sporo mniejsze... Dopiero na warsztatach Finn otworzyły się moje oczy i teraz wiem, że scrapy to coś, co uwielbiam:) I zaczynam powoli korzystać z glimmerów, których do tej pory używałam tylko żeby ewentualnie pracę trochę dopieścić, więc widoczne niemalże nie były. W dodatku zawsze bardzo przejmowałam się pomarszczonym papierem- teraz wiem, że to normalne, zwłaszcza, gdy w tworzeniu scrapa bierze udział coś mokrego...- a bierze udział prawie zawsze;)
Na zdjęciu- mój synuś kilka lat temu...






  Nie odcięłam paska, bo bardzo mi się podoba i wydaje mi się, że współgra z klimatem pracy, a użyłam distressów w odcieniach niebieskich, glimmerów Creme De Chocolat i Mustard Seed, perfect pearls turkus oraz farb akwarelowych, którymi zrobiłam te kolorowe smugi "wypływające" spod zdjęcia...Na woskowanym granatowym sznurku umieściłam kłódkę i kluczyk- tym często bawił się mój syn, gdy był młodszy...

Miłego dnia wszystkim życzę:) Mój zapowiada się bardzo pracowicie- dobrze,że za oknem słońce, to człowiek od razu ma więcej energii i lepszy humorek;)

12 komentarzy:

  1. Super scrap! Prosty, ale wymowny :) Podziwiam za odwagę, bo to wciąż przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście z tym paskiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się Twoje prace - są takie delikatne:)
    Dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny scrap! Cudo!Bardzo mi się podoba:)
    Dziękuję za odwiedzinki na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyszło !!!
    Cudny scrap !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny scrap! Cieszę się, że "połknęłaś" bakcyla, bo robisz to pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny naprawdę taki klimacik stworzyłas ze aaaaccchhhh

    OdpowiedzUsuń
  8. Scrapuj koniecznie, bo wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze - świetny scrap! Po drugie - fajnie że się przekonałaś do 30x30 - to takie wyzwalające, wskoczyć na większy rozmiar :)
    po trzecie - super pomysł z tym paskiem - bardzo się komponuje ta stopka! A po czwarte - kochana - skąd jest ten konik?

    OdpowiedzUsuń
  10. Michellko, kupiłam kiedyś na Allegro taki zestaw wycinanek związanych z narodzinami dziecka i ten konik to jedna z jego części:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super scrap, wzystko fajnie przemyślane i dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boei a nie mówiłam, że to wciąga?:):):) Cieszę się, że i Ciebie "dopadło", bo scrap jest cudowny!!! Coś czuję, że nie raz nam tu jeszcze szczęki spadną jak zobaczymy Twoje Lo-sy:):):)

    OdpowiedzUsuń