W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

poniedziałek, 4 marca 2013

Przybory szkolne.

ATC na wyzwanie Martyny w Scrapki Wyzwaniowo. Farbki akwarelowe, kredki akwarelowe, kredki ołówkowe, czarny cienkopis i zszywki- tych rzeczy używałam w szkole, a więc za ich pomocą- zgodnie z wymogami wyzwania- stworzyłam pracę. I muszę przyznać, że cudownie mi się ją robiło, zwłaszcza tło- tu mogłam poszaleć, nie tylko dzięki mgiełkom;) Oczywiście, nie mogłam się obyć bez nożyczek, kleju i gumki do mazania (a konkretnie rozmazania kreski kredki). W sumie taśmę Holtza też można podciągnąć pod przybory- tylko ja w szkole używałam błyszczącej i bez nadruku;) Wyznam Wam, że od zawsze kochałam plastykę i- podobnie jak czytanie oraz pisanie- rysowanie, malowanie, wycinanie sprawiało mi ogromną przyjemność. Język polski i plastyka były moimi ulubionymi przedmiotami. Dzisiaj stwierdziłam, że teraz mogę bez wyrzutów sumienia kupić sobie jakieś fajne PRZYBORY SZKOLNE:) Do tej pory kupowałam je dzieciom i troszkę im zazdrościłam, a teraz- proszę, są mi potrzebne;)


Dziecko, bawiąc się, doznaje po raz pierwszy w życiu radości twórcy i władcy.

Antoni Kępiński

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjne Atc:)Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne tło :) całe ATC mi się bardzo podoba :)
    pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne to tło! Całość również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny, genialny ateciak!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw : ta fotografia i piękne kolorowe tło....

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe tło, świetny ateciak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! Przepiękny! Zjawiskowy!

    OdpowiedzUsuń