W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 12 marca 2013

Nowy rozdział się otwiera...

Od dzisiaj będę Was inspirować na Portalu Scrapujące Polki. Bardzo mnie to cieszy, ale wiecie same, że również zobowiązuje;) Proszę, trzymajcie za mnie kciuki:) Już teraz zapraszam Was do udziału w wyzwaniach i wymianach w dziale ATC, ale też do innych wyzwań- każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie!!!


Z tej okazji osobę chętną obdaruję swoim mediowym tagiem- zapisy do niedzieli:)

Dzisiaj chcę też Wam pokazać ATC zrobione na aktualne wyzwanie, temat: STÓŁ. Dla mnie jest to znacząca praca, bo stół jest dla mnie ważnym meblem w domu. To właściwie miejsce- spotkań, rozmów, wspólnych posiłków... Kiedy kilka lat temu kupowaliśmy dom- od naszego przyjaciela dostaliśmy stół właśnie. Z życzeniami, żeby nigdy na nim nie zabrakło chleba... Ten nasz znajomy jest swarzędzkim stolarzem, a ja go nazywam ARTYSTĄ. Stół był nawet na jednej z wystaw swarzędzkich mebli. A potem trafił pod nasz dach. I to przy nim spożywamy posiłki, przeżywamy nasze radości i smutki, ale też przy nim nasze dzieci kłócą się czasem, kto z nich najwięcej danego dnia opowiadał i teraz nie ma już prawa głosu;) Dlatego dla mnie stół to serce domu.



 Nie jest ko­nie­czne, byś wyszedł z do­mu-
 po­zos­tań przy sto­le, słuchaj, cze­kaj tyl­ko. 
Na­wet nie cze­kaj, bądź całkiem cicho i sam. 
Świat sam się przed tobą odsłoni, 
nie może być inaczej, 
będzie się wił przed tobą w ekstazie.
Franz Kafka

Dziękuję za Wasze słowa, Wasze piękne prace, które mnie tak często inspirują, 
Wasze wirtualne uśmiechy...
Pozdrawiam i życzę wiosny za oknem- jak najszybciej!:)

28 komentarzy:

  1. Super, Bogusiu. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję serdecznie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Bogusiu! nie mogę się doczekać wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!
    Cudowne ATC i jestem tagowo chętna :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje, w pełni zasłużyłaś na miejsce w DT twoje prace są magiczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Bogusiu- powodzenia i czekam na Twoje wyzwania : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę nieustającego zapału oraz wielu pomysłów!
    Super ATC, tag chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo Wam dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogusiu gratuluję, oj to teraz się będzie działo:) Muszę koniecznie zaglądac:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie Ci gratuluję i trzymam kciuki. Choć jestem pewna, że będzie pomysłowo i z dużym talentem :) Pozdrawiam. A ATC? Taka osobista rzecz - oj, chciałabym!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!! Kciuki trzymam, chociaż jestem pewna, że świetnie sobie poradzisz :)
    ATC piękne, mówi wszystko. Tag może u mnie zamieszkać, nie mam nic przeciwko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!!!! Trzymam kciuki :*
    Może zmobilizuję się i wrócę do tej małej (zaniedbanej ostatnio przeze mnie) formy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też gratuluję i będę zaglądać na Twoje inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właściwa osoba we właściwym miejscu :-) Gratuluję serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie dziękuję, dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromnie się cieszę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję Kochana! idealny chyba dział się trafił :) pozdrawiam cieplutko i życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bogusiu - serdeczne gratulacje! Wspaniałej przygody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratki kochana !
    Oj ... i ja na portalu SCRAPUJĄCE POLKI mam konto, ale tak strasznie zaniedbane, że aż wstyd się przyznawać !
    Hmm ... może w końcu się zmobilizuję i nadrobię zaległości ... Chcialabym, oj, chciała :)
    Cieplutko pozdrawiam i razem z Tobą radość Twą podzielam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaaa! Więc to ta tajemnica :o)
    Super Słonko! To fucha wymarzona dla Ciebie! Trzymam kciuki :o)

    OdpowiedzUsuń