W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

poniedziałek, 18 marca 2013

Pędzel.

Tagi będą dwa i pofruną do Maj oraz Dorotki- proszę, przyślijcie mi adresy na maila: boeimałpaonet.pl. 

A dzisiaj czas na wyzwanie mojej koleżanki z Koła Gospodyń, Kasi- zajrzyjcie do niej koniecznie, bo tworzy niesamowicie, a do tego za udział w tym wyzwaniu na Portalu SP można wygrać wspaniałości;)


Mój pędzel jest dla syna, więc pomimo skłonności do koronek, wybrałam formę, którą też lubię- surową, z dodatkiem metalu... Miały być przynajmniej dwa media, u mnie są: farba akrylowa biała, pasta strukturalna biała oraz distress crackle paint clear.





Boże, daj mi pogodę ducha, 
abym godził się z tym, czego zmienić nie mogę,
odwagę, abym zmieniał to, co zmienić mogę, 
i mądrość, abym zawsze potrafił
odróżnić jedno od drugiego.
Marek Aureliusz

20 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł! W życiu, by mi nie przyszło do głowy, że pędzel może stanowić tak piękną dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Dorotko! Ruszaj do wyzwania- doskonała zabawa;)

      Usuń
  2. łaaaaaaaaaaaaaaaa --jaki super pędzelllllllll..też chcemmmmmmmmmmmmmmmm..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyczarowałaś prawdziwe cudeńko ze zwykłego, niepozornego pędzla...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała ozdoba kącika skrapowego. Ależ mi się podoba. Do schrupania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemski jest, cudny!!!!!!

    Aż musiałam sprawdzić, czy to naprawdę ja mam to szczęście tagowe :)))) I mam! Dziękuję Ci baaaaaardzo mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Umarłam! Absolutnie przepiękny! Jak ja się cieszę przeogromnie, że stworzyłaś takie cudeńko :)))
    Dziękuję i ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mnie zatkało, że nie wiem co napisać - CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  8. O raju! Jesteś GENIALNA ♥Pomysł♥Przekaz♥Wykonanie♥Bajka♥
    Można takie dwa zamówić? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam tu i wracam, żeby sobie popatrzeć i powzdychać, zakochałam się..:)

      Usuń
  9. O wooow, piękny jest!! Pilnuj, żeby nie odleciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny pędzel i jak zawsze piękny i mądry cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przejrzysta forma, ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne dzięki, dziewczyny:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny... i nie wiem co więcej powiedzieć, bo mnie zatkało z wrażenia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalna praca!

    Wow, ależ się cieszę, że będę miała taga od Ciebie :))) Super wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, Bogusiu, to jest to !!!!!! Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny!!! zaszalałaś - jestem pod ogromnym wrażeniem :) cytat - rewelacja

    OdpowiedzUsuń