W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

poniedziałek, 19 marca 2012

Z ptaszkami.

  Nowe blejtramy z ukochanym ptaszkiem- dla takich samych scrapomaniaczek jak ja;)





Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuż za rogiem. 
Jakby było kieszonkowcem, dziwką albo sprzedawcą losów na loterię: 
to jego najczęstsze wcielenia. 
 Do drzwi naszego domu nigdy nie zapuka. 
Trzeba za nim ruszyć.
 Carlos Ruiz Zafón, "Cień wiatru"

Pozdrawiam wszystkich gości i bardzo dziękuję za opinie i miłe słowa:*

21 komentarzy:

  1. rewelacja :) pierwszy ze względu na kolory jest naj, naj, naj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, nowe wersje ptaszkowe! Obie śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie najbardziej podoba się wersja w niebieskościach. Miło było tu zajrzeć, pozdrawiam Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu śliczne - obie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne!!!! Niesamowity pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne...cudne to Twoje tło...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiałam już na spotkaniu, ale się powtórzę- super!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow !!! fantastyczne blejtramy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ptaszyna...

    co do tekstu poniżej, a szczególnie tego fragmentu: "Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuż za rogiem." szkoda, że moje jakoś nie chce się ujawnić i odmienić wszystkiego...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Ten pierwszy to mój zdecydowany faworyt :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudo!!! Wspaniały jest!
    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio nigdzie nie bywam,aż tu dzisiaj zaglądam i widzę ,że tyle cudnych prac mnie ominęło,wszystkie są przepiękne,a co do ptaszka to wcale się nie dziwię ,że tak go polubiłaś,bo jest uroczy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ptaszek:)Cudne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wprost bajkowy, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję :)
    Macam, macam i namacać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny jest w Twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  17. ptaszor świetny, tła super!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak dawno u Ciebie nie byłam...a tu tyle cudowności!
    ptaszkowe blejdramy są prześliczne! Gratuluję smaku!

    Mnie osobiście powalił ten drugi- bo kolorowy ...wesoły...daje nadzieję
    Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń