W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 10 marca 2012

Ptak.

  Taki blejtramik w ramach naszej literkowej wymiany w Kole trafił do Michellki- pasta strukturalna, embossowana wycinanka, koronka i mnóstwo mediów...




Karteczkę dostała Dunia, bo wkrótce jej urodziny:)


A tak się w skrócie dzisiaj bawiłyśmy. I pracowałyśmy z transferami;)





Więcej zdjęć ukaże się wkrótce na blogu KGMiP.

Pozdrawiam wszystkie moje towarzyszki dzisiejszego artystycznego popołudnia oraz dziewczyny, które tu zaglądają i dodają mi swoimi słowami energii do dalszego działania:)

13 komentarzy:

  1. Blejtramik przepiękny ! Ładnie wkomponowana koronka :) A spotkanie Wasze widać, że udane. Zazdroszczę...troszeczkę :) Pozdrowienia ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo! I blejtramiki zaczynają się u Ciebie pojawiać:) Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ptak i ramka, a aceton widzę, że działa :) - muszę go zatem jednak spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszek jest czarowny!
    Z całego serca dziękuję za śliczną karteczkę :o*
    Wspaniale było Cię oraz dziewczyny znów spotkać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity ptak!!!! Przepiękne prace!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace:)Ptaszek śliczny,karteczka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Ptaszorek jest nieziemski po prostu!!

    OdpowiedzUsuń
  8. blejtram piękny! bardzo podobają mi się kolory i faktura...no i te szczególiki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Piękny ten blejtram! Dla mnie to czarna magia... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blejtram z ptakiem :) A od tła nie mogłam oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko!!! Ale blejtram!!! Kochana, jest absolutnie przecudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęka mi opadła na widok ptaka... Piękny!

    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu, które już za kilka dni!
    Pozdrawiam - Paolla

    OdpowiedzUsuń