W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 3 marca 2012

Pary wylosowane.

Losowanie par już się odbyło:) I tak to wygląda:
Maggie- Trzpiot
Aka- Edi
Lidka, Ulotne Chwile- Boei

Zgodnie z tym, co pisałam wcześniej- przy nieparzystej liczbie osób biorących udział w wymianie- ja robię dwa komplety:)
Adresami wymieniamy się mailowo. Proszę o przysłanie zdjęć Waszych prac na mojego maila- po 20 marca umieszczę je na blogu:) No to- do roboty, Dziewczynki!!;)
Pozdrawiam bardzo już wiosennie:*

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę i zabieram się do tworzenia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jest nas trzy:)ja też zabieram się do pracy:)ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. no, ja już na półmetku :)

    OdpowiedzUsuń