W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

piątek, 24 lutego 2012

Zapraszam na vintagową wymianę.

Zakładka dla Piotrka, który kocha samochody. Strona główna (felgi to ćwieki) :


I tył:



Chciałabym osoby, które lubią czytać i którym ciągle brakuje zakładek, zaprosić do wymiany zakładkowo- ateciakowej w klimatach vintage. Zapisy do 3 III pod tym postem. Wykonujemy zakładkę i ATC. Dodajemy do smaczku kilka przydasi;) 4 marca wylosuję pary. Przesyłkę wysyłamy do  20 marca. Przed wysłaniem proszę o sfotografowanie- zrobię małą galerię:) Jeśli zapisze się nieparzysta liczba osób- ja wykonam dwa komplety. Adresami wymienimy się mailowo bezpośrednio po losowaniu. Zabawa tylko dla posiadaczy bloga.

Uczestniczących w wymianie proszę o wklejenie tego banerka na swojego bloga:


 Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. ja bym kciała ;))) tylko pls nie każ mi wklejać banerka, pls! pls! pls!!!!! zawsze mam z tym problem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę się na wymiankę ;) Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zakładka, kiedyś lubiłam czytać..., ale kiedy to było.. Zanim urodził się synek nr 1 i oczywiście zanim zapałałam miłością do papierków.

    OdpowiedzUsuń
  4. To może i ja się zapiszę! :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym również się zgłosić, choć byłaby to moja pierwsza wymianka i pierwsze ATC :)

    OdpowiedzUsuń