W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 4 lutego 2012

Album Komunijny dla Roberta.

  Dzisiaj siedziałam trochę nad zaległym albumem związanym z I Komunią Św. mojego Synusia. Chcę, żeby miał pamiątkę nie tylko w postaci zdjęć, ale też różnych innych rzeczy, w tym także rysunków i zapisków z okresu przygotowań do tego ważnego dnia. Pierwsze strony albumu być może na tę chwilę są mało atrakcyjne- choć pobawiłam się mediami i to w dużej ilości;)))- jednak sądzę, że za kilkanaście lat będzie to naprawdę fajna pamiątka:) Wykorzystałam też przepiękne zielono- białe, niestety mało widoczne przy tym sztucznym świetle- szydełkowe kwiatuszki od Maj.






A na koniec: zdjęcie mojej najstarszej córki z 7- letnim króliczkiem Nikusiem, słodkim pieszczochem całej rodziny.


   Pozdrawiam wszystkich, udanego weekendu życzę i- żeby choć trochę cieplej się zrobiło;)

 Każdy z nas nosi w sobie piękno. 
Cała sztuka polega na tym, by umieć je odkryć. 

 Éric-Emmanuel Schmitt
Kiedy byłem dziełem sztuki

18 komentarzy:

  1. Stworzyłaś piękną pamiątkę dla syna!!! Myślę, doceni to :)
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ..tak zgadzam się z Anią - cudna pamiatka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie fantastyczna pamiątka! I taka z sercem, i taka z duszą... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że będzie to coś extra a przede wszystkim będzie wspaniała pamiątka - miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super albumik:)Świetna pamiątkę zrobiłaś:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie na pewno wspaniałą pamiątką:) |Jest cudowny!
    Nas to wielkie wydarzenie czeka za rok, a mój syn już się doczekać nie może;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się patrzy na ten albumik:)bo moja młodsza córeczka też idzie do komunii i właśnie przerabia te tematy:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł i na pewno będzie wielką radością za kilkanaście lat :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie pamiątki z wielką radością ogląda się po latach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, to z pewnością wspaniała pamiątka, niepowtarzalna i osobista :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna, niepowtarzalna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł świetny,będzie super pamiątka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł i wykonanie ,wspaniała pamiątka a już dziś robi wielkie wrażenie, wiec czekam na cd:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten album - to wspaniały pomysł ! Szczególnie zyska on na wartości za kilkanaście lat, gdy usiądziecie i razem będziecie go oglądać i wspominać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna pamiatka, wspanialy pomysl i swietna oprawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniała pamiątka. pomysł z wykorzystaniem kolorowanki wyśmienity.

    OdpowiedzUsuń