W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 3 grudnia 2013

Bądź aniołem.

Witajcie! Dzisiaj ATC dla Kasi. Na naszą prywatną wymiankę. W tym miejscu chcę Ci podziękować, Kasiu, za przepiękne ateciaki, bajeczną wręcz zakładkę oraz wszystkie przydasiowe skarby:) Radocha ogromna!!! Moja praca nawiązuje do Świąt, do grudniowych dni i dobra, które każdy z nas powinien  czynić- zwłaszcza teraz, gdy tylu ludzi jeszcze bardziej odczuwa smutek, biedę, głód, brak miłości... Ateciak z aniołem, takim ludzkim, zapatrzonym w świat i w to, co się w nim dzieje.




Anioły są tylko pretekstem do pokazywania świata, 
którego nie widać bezpośrednio za oknem, 
ale który istnieje na pewno. 
Jest to świat międzyludzkich relacji, 
uczuć i wartości mi bliskich, 
jak pogoda ducha, śmiech i życiowy dystans.

Artur Więcek

12 komentarzy: