W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

piątek, 29 kwietnia 2011

Rocznica.

        Dzisiaj ślub księcia Williama i Kate Middleton. A dla mnie o wiele ważniejszy dzień, choć związany z "tematem dnia"- moja rocznica ślubu:) Dla Męża powstała karteczka z fragmentem piosenki Grechuty- tego słuchało się na studiach;)



Ja też od rana byłam "rozpieszczana"- i nawet piec nie musiałam;)






Pozdrawiam wszystkich, udanego weekendu życzę;)

6 komentarzy:

  1. No to grauluję rocznicy. Ja swoją miałam 22 kwietnia. 16 lat już po sakramentalnym tak....
    Niestety u mnie tylko ja pamiętałam wiec nie doczekalam się nawet całuska... cóz.... moze czas zmienic męża na nowszy model:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj cudny dzień!!! Gratuluję serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :).

    Dostałaś cudne prezenty :).

    A kartka jest prześliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Wspaniale spędziłaś rocznicę :)
    I piękną masz nową szatę bloga :)

    OdpowiedzUsuń