W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

środa, 13 kwietnia 2011

Wymianka u Wikkorii.

   Ostatnia moja wymiana to ATC w klimacie steampunkowym- u Wikkorii. Bardzo się cieszę, że wzięłam w niej udział- dla mnie było to nowe doświadczenie- jeśli chodzi o styl, otrzymałam przecudne prace Wikkorii, Mucii i Caro78- Pysi, a w dodatku- czego się już zupełnie nie spodziewałam- wygrałam candy u Wikkorii i stałam się posiadaczką mnóstwa fajnych przydasi, które na pewno wykorzystam w swoich pracach. Bardzo Ci dziękuję, Wikkorii. Dziękuję też Wam, Muciu i Caro- Pysiu za Wasze cudeńka.




  W tym tygodniu czasu mam mało i czasem czuję, że ucieka mi wręcz przez palce. Ale późne wieczory są dla mnie i wtedy najczęściej odpowiadam na wyzwania.
Ta zakładka i karteczka powstały na wyzwanie w Scrapujących Polkach:



1 komentarz:

  1. Ale cuda!!! Siedzę i napatrzeć się nie mogę!!! Niezwykle zdolna z Ciebie kobieta:) POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń