W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

piątek, 8 maja 2015

W ogrodzie.

Dzisiaj w ramach inspiracji dla Dream Craft mam dla Was karteczkę- klimat ogrodu, takiego soczystego, świeżego, trochę dzikiego, może zaczarowanego...;)




W pracy wykorzystałam prześliczne papiery Spring Garden, cudowny tagowy wykrojniczek, kwiaty i kosteczki dystansowe oraz nutkową tekturkę.

Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem.

W każdym razie była w tajemniczym ogrodzie 
i miała wrażenie, że odkryła jakiś własny świat.

"Tajemniczy ogród"

9 komentarzy:

  1. Miło odwiedzić Twój piękny zaczarowany ogród karteczkowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród na karteczce :) Przepiękna praca. Bardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest, taka delikatna i tajemnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i od razu pomyślałam o "Tajemniczym ogrodzie", a tu koniec cytat z tej książki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kartka - urzekła mnie kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka - kolory, kwiaty i bajeczne motyle:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie jest w Twoim ogrodzie:) śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń