W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 20 stycznia 2015

Prezenty.

Niektóre wykonane były jeszcze w grudniu ;)
No to po kolei...

Zakładka dla Madlenii. Tutaj widać przeróżne media, ale najciekawszym jest pasta do stempli, którą wykorzystałam do skrzydełek.


Notes oraz ateciaczki dla Maj i Janki:

Notesik bardzo prosty, taki do torebki, z kartą Tima Holtza. Och, kocham te jego zdjęcia i grafiki ;) Taśmy też Holtza, a koronki- z szafki mojej Mamy :)


Ateciak "metalowy" (inka w natarciu):



Oraz vintagowe prace z wykorzystaniem mgiełek i papierów do nich przeznaczonych. Pod zdjęciem- świetny papier TH, trochę jak gruba kalka. Jest świetny do gniecionych kwiatków, ale ja lubię go też w takim wydaniu.


A dla mnie są i ateciaki, i skarpeta świąteczna, i ozdoby przecudne, i nawet ubranko na kubek... A oprócz tego- całe pudełeczko przeróżnych przydasi ;) Dziękuję!

 "Jeżeli dożyjesz stu lat, to ja chcę żyć sto lat minus jeden dzień,
żebym nigdy nie musiał żyć bez ciebie..."

Kubuś Puchatek

13 komentarzy:

  1. Piękne prezenty:) Gratuluję!
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful pieces!

    Thanks for stopping by!

    Have a lovely week,
    Gaby

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe i ładnie zrobione upominki.Otrzymałam dziś moją świąteczną latarenkę - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się zastanawiałam dlaczego nie masz nowych wpisów, a mi Twojego bloga nie wyświetlało grrr.
    Dobrze, ze trafiłam na Ciebie, gdy wstawiłaś komentarz na innym blogu :).

    Ja jak zawsze jestem oczarowana Twoimi pracami :).

    OdpowiedzUsuń
  5. UWIELBIAM TE TWOJE MEDIOWE WARIACJE ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tagowa zakładka jest cudna, w rzeczywistości kolory pięknie się mienią i fakturka bardzo ciekawa, Bogusiu tło i przejścia barw takie w Twoim stylu, bardzo mi się podoba :)...Jeszcze raz dziękuję :*!

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne prezenty! żałuję, że nie mogę ich zobaczyć na żywo, bo podejrzewam, że wyglądają jeszcze lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te Twoje miniaturki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i różnorodne prezenciki zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń