W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

środa, 24 września 2014

Z sercem.

U mnie we wrześniu zawsze dużo się dzieje, bo i rok szkolny się zaczyna ( dla mnie jako dla mamy, ale i nauczyciela), i imprez sporo, a czasem jeszcze krótkie wyjazdy- bo początki jesieni zwykle bywają ciepłe...
Dzisiaj karteczka urodzinowa, w której wykorzystałam moje ulubione ostatnio tusze kredowe Primy. Nie wiem, jak do tej pory bez nich funkcjonowałam ;)



Tak, są chwile, które mogą zmienić wszystko.
Niech zmieniają tylko na lepsze ;)
Pozdrawiam Was serdecznie!

14 komentarzy:

  1. śliczna karteczka:) uroczo wygląda to serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna kartka, stworzyłaś na niej przepiękny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, taka od serca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z sercem i z serca... piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, a instrument muzyczny gra piękną melodię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna kartka :) podoba mi się ten bukiecik z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś prawdziwą wirtuozką nastroju, wspaniała kartka z sercem

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kompozycja i cudne kolory :) Wszystko tu do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ cudo, a te serduszko wygląda jak ciasteczko i aż normalnie chce się je zjeść :D rajusiu! cudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka! Serduszko jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń