W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

czwartek, 27 marca 2014

Wymiana międzynarodowa.

Niedawno Denisa, jedna z czeskich scraperek, zaproponowała mi ateciakową wymianę. Powstały dwie prace, które zrobiłam w różnych technikach.




A takie ateciaczki otrzymałam:


I chcę jeszcze dodać, że jeśli chodzi o tematy prac- nie umawiałyśmy się ;) Stwierdziłyśmy, że zrobimy "co nam w duszy zagra"- zagrało nam podobnie...:)

Pewnego wieczoru zacząłem wymieniać wszystkich dobrych ludzi, 
których spotkałem w moim życiu. 
Musiałem to jednak przerwać, 
bo chyba nigdy bym nie skończył. 
Ks. Jan Twardowski

14 komentarzy:

  1. Piękna wymianka :) Skrzydła motyla na pierwszej pracy oczarowały mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne ateciaczki!!!!! I dostane również !

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię tu przychodzić, aby zobaczyć takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie 4 piękne,ale najjjjjj chłopczyk z rowerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wymianka, śliczne prace, a skrzydełka na pierwszym atc cudnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to miłe- prawda?Świetne prace a ta pierwsza -zaparła mi dech...

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace piękne, ale najważniejsze, spotkać pokrewną duszę - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny zbieg okoliczności z tą tematyką. Piękna wymiana - obie pokazałyście klasę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają Twoje ATeCiaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ateciaki robisz genialne :) pierwszy bardzo przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj zagrało Ci w duszy...i pięknie przeniosłaś to na papier.

    OdpowiedzUsuń