W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

niedziela, 26 stycznia 2014

Skrzydła.

Ten tag dawno temu miał pofrunąć do pewnej niesamowitej osóbki- w podziękowaniu za jej miłe słowa, za życzenia, za przecudną kartkę. Ale zawsze za mało czasu, za późno, za wiele spraw... Aż któregoś dnia stało się coś dziwnego- ale o tym napiszę, gdy przesyłka już dotrze do Dryszki. A ja wrzucam tę pracę na bloga Visell, która zbiera tagową ekipę, by bawić się wspólnie w 2014 roku. Temat na styczeń: COŚ SKRZYDLATEGO, tak więc mój tag idealnie się tu wpisuje :)





Tak, Kochane moje blogowe Przyjaciółki- po to mamy skrzydła, by się wznosić na nich jak najwyżej, do marzeń, tam, gdzie jest szczęście i spełnienie, bez względu na sytuacje i ludzi. To nasze życie! Jedno jedyne.

18 komentarzy:

  1. Ja też wznoszę się na skrzydłach spoglądając na tę pracę : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny tag! Bardzo dziękuję za udział w Tags2014.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czym zasłużyłam ale dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne tło i - oczywiście, jak zawsze - piękne przesłanie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, Dziewczyny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękny, ale mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy tag, wymowny. Nie raz brakuje mi skrzydeł:(

    No nareszcie do Ciebie trafiłam:) Brakowało mi Twoich pięknych prac i mądrych sentencji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny tag :) Uwielbiam takie mediowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny i bardzo inspirujący.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Twoje tagi są cudne:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny tag i sentencja przywracajaca nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny tag i mądra sentencja :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, mediowy tag. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. niewyobrażalnie piękny, podoba mi się szalenie!

    OdpowiedzUsuń