W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 18 stycznia 2014

Kropki i kokardki.

Na blogu Atr Grupy ATC trwa wyzwanie połączone z wymianą prac na temat: KROPKI I KOKARDKI.
U mnie mocno mediowe tło: mgiełki, distressy, pasta akrylowa, gesso, cudna maska ze sklepu Stonogi, którą m. in. dostałam za wygranie wyzwania, a oprócz tego cienkopisy i biały pigmentowy pisak.



 Wiecie, że niena­widzę, nie cier­pię, nie znoszę kłam­stwa- 
 nie dla­tego, abym był bar­dziej pra­wy od reszty ludzi, 
ale po pros­tu dla­tego, że kłam­stwo mnie prze­raża. 
Ma w so­bie skazę śmier­ci, 
wydziela za­paszek śmier­telności- 
te­go właśnie, cze­go niena­widzę i nie cier­pię- 
o czym chcę za­pom­nieć. 
Spra­wia, że czuję się fa­tal­nie i ro­bi mi się mdło, 
zu­pełnie jak­bym wziął do ust coś zgniłego. 
Joseph Conrad

20 komentarzy:

  1. Świetne ATeCiaki Bogusiu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne ATCiaczki! Uwielbiam takie klimaty i te Panie... hmmmm - cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością poczekam na wypracowane ATC w kropki-śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne ATCiaki, klimat jest świetny! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny klimacik, są rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo szykowne, może masz jeden, którym byś się zechciała wymienić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, nie mam- ale wiesz, że dla Ciebie wszystko! Wyślę Ci swojego :)

      Usuń
    2. Bogusiu...O to nie śmiałabym prosić. Proszę Cię, zostaw to jedno cudo dla siebie :*

      Usuń
  7. Piękne ATC, panna i kropeczki - sam wdzięk:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza interpretacja. Skąd Ty wzięłaś takie malusie znaczki? :)

    OdpowiedzUsuń