W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

piątek, 10 maja 2013

Inspiracyjnie dla Scrappo.

Dzisiaj karteczka na dowolną okazję z tym stempelkiem, który można już zamówić w Scrappo- zachęcam Was do obejrzenia również innych fantastycznych wzorów:)




Przy tworzeniu pracy użyłam również: mgiełki, papieru, tego tuszu i tego.

Ry­bacy wiedzą, że morze jest niebez­pie­czne, a sztorm straszli­wy,
jed­nak nig­dy nie trak­tują tych niebez­pie­czeństw 
ja­ko wys­tar­czające­go po­wodu do te­go, 
by po­zos­tać na brzegu.  
Vincent van Gogh

12 komentarzy:

  1. Fantastyczna kartka, pełna optymizmu :) Stempelek rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byała dratwa zrobiła tu kawał dobrej roboty- uwielbiam takie bardzo inspirujące rozwiązania-pozdrawiam serdecznie: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój komentarz chyba się ulotnił, może na wakacje już pojechał ;) Bo pisałam, że karteczka bardzo klimatyczna, letnia i że zachciało mi się wakacji od patrzenia na nią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i udział w mojej zabawie. Pozdrawiam bardzo serdecznie, Anula

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna! Ja bym ją powiesiła na ścianie jako cudny obrazek :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka, bardzo oryginalna..Świetna. Dziękuję za ciepłe słowa na moim blogu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka, śliczną rameczkę zrobiłaś wokół stempla a nonszalancko zawiązana dratwa wygląda bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny! Wiem niestety o Agacie, nie miałam przyjemności Ją poznać, ale piosenek posłuchać uwielbiam!
    Wspaniałe rzeczy tworzysz, szczerze podziwiam!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń