W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

piątek, 5 kwietnia 2013

Wpis pozytywny.

Do Puchatkowego albumu Angel. Chcąc zachować charakter albumu- posłużyłam się cytatem z "Kubusia Puchatka" oraz tekstem z książeczki "Puchatkowe myśli na niepogodę".






A to moja Wielkanoc:










Z ostatnim zdjęciem wiąże się już nawet pewna historia... Kupiłam baranka, świeżutkiego i pięknego, żeby sobie trochę czasu zaoszczędzić przy przygotowaniu święconki, a moje dzieci na to: "Mamusiu, kupiłaś barana? My chcemy prawdziwego, to ty masz go zrobić- tak jak zawsze. Bez baranka nie idziemy do święconki!" Tak, tak- zastrajkować chcieli;) No i zrobiłam- ten z prawej jest mój, a ten biedaczek na środku- kupiony;)

A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. – Co wtedy?
– Nic wielkiego. – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika. 


Alan Alexander Milne

18 komentarzy:

  1. aaj! cudowne!:)
    Dziękuję i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny wpis, a Święta widać że rodzinne.
    Pozdrawiam Bogsiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpis świetny !

    Wszystkiego dobrego poświętnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wpis! Bardzo lubię puchatkowe mądrości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wpis, cudowne motyle i ciepła rodzinna Wielkanoc mimo śniegu. To wszystko magia kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały Kubusiowy wpis, mój ulubiony cytat;)fajna rodzinna fotorelacja:)uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rodzinne święta! Cudny wpis zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ uroczy ten wpis, bardzo mi się podoba!
    Baranek pierwsza klasa!
    Cudnie spędziliście Święta, tak rodzinnie :) A Ty wyglądasz jak starsza siostra swoich dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis - motyl super. Co do baranka nie dziwię się, że dzieci chciały Twoją wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Album jest przeuroczy...i ten wpis....:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciepły i przytulny wpis. Twój post także.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pogodny na niepogodę!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpis rewelacyjny!
    A Wasze zdjęcia bardzo ciepłe :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wpis, bardzo mi się podoba :).

    Bardzo lubię święta w rodzinnym gronie :).

    A z barankiem to Cię rodzinka załatwiła hihi.

    OdpowiedzUsuń
  15. pozytywnie mnie nastrajasz ... DZIĘKUJĘ !

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne święta były u Ciebie- dzieci miały racje- Twój baranek wygrał w konkursie urody : )

    OdpowiedzUsuń