W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

sobota, 12 listopada 2011

Spotkanie w Stonogach i prezenty:)

  Wczorajszy wieczór i pół nocy spędziłam ze wspaniałymi dziewczynami z Koła- przy herbatce, babeczkach, rogalach, scrapowaniu... A wszystko odbyło się u Kasi w jej klimatycznym sklepiku Stonogi, w którym- jak zwykle- zaszalałyśmy, bo są tam super papiery, wstążki (które kocham) i multum rewelacyjnych przydasi:)
Odbyła się też nasza tradycyjna wymianka, tym razem na "N". Ja zrobiłam NIEBIESKĄ zawieszkę:



Na zdjęciach tego nie widać, ale jest bardzo medialna- włącznie z drewnianą bazą pobarwiona distressami, glimmerami i farbkami.
Na spotkanie przygotowałam też urodzinowo- imieninowe karteczki dla :








Dziewczyny, dzięki za ten mile spędzony czas, za Waszą obecność:)

I jeszcze muszę Wam coś powiedzieć- MAJ robi cuda nie tylko z papieru. Po naszej ostatniej prywatnej wymiance dostałam od niej dodatkową przesyłkę, a w niej to:


Marzenko, bardzo Ci dziękuję!! Wszystko jest tak misternie wykonane, pachnące, że aż żal używać:)

Przesyłam wszystkim promienie listopadowego słońca...:)


Człowiek z nowymi pomysłami jest wariatem, 
dopóki nie odniesie sukcesu. 
Mark Twain
dom Marka Twaina

20 komentarzy:

  1. Przepiękne, urzekające klimatyczne prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, szczególnie ta druga kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne prace:)Cudo!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie brac udział w takich spotkaniach. A zawieszka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszka cudna, a kartki są niesamowite!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, dziękuje za towarzystwo i cudną karteczkę:)))**

    OdpowiedzUsuń
  7. zawieszka baaaardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. było przemiło! dziękuję za pamięć i karteluszkę piękną :***

    OdpowiedzUsuń
  9. uuuuu... że też nie mogłam przyjechać!!!
    Bardzo ładne i zawieszka i karteczki :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszka mnie totalnie urzekła!!! CUDO!
    Pozostałe skarby też piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawieszka baaardzo urocza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna zawieszka!
    ale mi się marzy takie scrapowe spotkanie..w realu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. NIEBIESKA zawieszka,piękna i bardzo oryginalna,karteczki i prezenciki cudne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ...ale super myśl M. T.
    Przesyłka dotarła :)
    Dziekuję bardzo i za karteczkę i za przydasie! za jakiś czas, jak będę w domu o normalnej porze...kiedy jest jeszcze trochę światła, to zrobię zdjęcie i wrzucę na bloga :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle same piękności u Ciebie :) Zwłaszcza podoba mi się tło tej karteczki dla Guriany!

    OdpowiedzUsuń
  16. żałuję, że nie udało mi się dojechać...
    wszystko super, bardzo podoba mi się tło tej drugiej kartki!

    OdpowiedzUsuń
  17. :)) zawieszka jest słodziutka !!! Pozostałe rzeczy też śliczne i zazdroszczę spotkania w tak doborowym gronie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prace stworzyłaś! Zawieszka mnie urzekła, a kartki są po prostu śliczne (zwłaszcza ta dla Guriany, przepiękne tło!). A z Maj to w ogóle jest Mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne kartki z wspaniałymi cytatami:)

    OdpowiedzUsuń