W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

środa, 22 lipca 2015

Z życzeniami.

Dzisiaj mam dla Was kartkę- u mnie wakacje to czas ciągłych rodzinnych imprez. Imieniny, urodziny, rocznice... Taka pamiątka od moich dzieci dla babci ;)



W pracy wykorzystałam:
 ramkową tekturkę,
zestaw papierów Easter Greetings,
arkusz Sercem Malowane,
kostki dystansowe.

Zapraszam Was serdecznie na zakupy do sklepu Dream Craft i życzę wszystkim odpoczywającym udanych wakacji!

15 komentarzy:

  1. Mogę się tylko uśmiechnąć:)Co też robię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocza i klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna:) grafika jest przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Piękna grafika i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, rewelacja....pozdrawiam ciepluteńko...

    OdpowiedzUsuń
  6. hej..pisałam meila i wciąż czekam na adres do wysyłki z grupy ATC

    p.s. piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  7. przeuroczo i ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Że śliczna, to wiadomo ale dodatkowo rozczulająca :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wdzięczna, bardzo kolorystycznie dopasowana praca: )

    OdpowiedzUsuń