W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 10 marca 2015

Romantycznie.

Dzisiaj moja premierowa inspiracja dla Dream Craft.
Przygotowałam kartkę w romantycznym stylu. Do jej wykonania użyłam papierów Lemoncraft, tego wzoru z "Panny Olivii", kryształków i przepiękny button. Główną rolę jednak gra tu śliczna grafika z tego arkusza. Wszystkie warstwy są podklejone kosteczkami dystansowymi.



Wiecie, jak to jest. Niekiedy spo­tyka­cie ko­goś wspa­niałego, ale to trwa tyl­ko chwilę. Może w cza­sie wa­kac­ji, w po­ciągu, na­wet w ko­lej­ce do auto­busu. Ociera się o wasze życie na krótki mo­ment, lecz w bar­dzo spec­jalny sposób. I za­miast za­lewać się łza­mi, że nie może zos­tać dłużej, że nie możecie się le­piej poz­nać, czyż nie le­piej cie­szyć się, że w ogóle się zjawił? 

Marian Keyes

19 komentarzy:

  1. Przepiękna! Uwielbiam te papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka rewelacyjna. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantyczna, button dodaje smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka i aż bije od niej ta romantyczność :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna, cudnie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. superrr - kocham deseczkowe papierki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. superrr - kocham deseczkowe papierki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę bardzo romantyczny notes. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i romantycznie i ...pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna grafika, ale nie wyglądałaby tak uroczo, gdyby nie pozostałe dodatki :) Świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. raaany ale cudeńko!! przepiękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartkę wystrzeliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie zauważyłam na podglądzie, to cudo i przyleciałam obejrzeć w szczegółach :) Karta jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i wyjątkowo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super cute!! ;)
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń