W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

czwartek, 10 października 2013

Żeby ziściło się czyjeś marzenie...

Dzisiaj inspiruję na blogu Scrappo. Przygotowałam ATC na wymianę w Art Grupie. Użyłam tusze distress, craccle, farbki Ayeedy oraz mgiełki. Zachęcam Was do udziału w wymianie oraz zajrzenia do sklepu, gdzie jest sporo fajnych mediów oraz nowe kolory distressów i cudne stemple w przedsprzedaży:)




Bo czasem świat, pełen chaosu, tragedii, smutku i zagonienia, 
 zatrzymuje się nagle i staje na głowie; 
tylko po to, żeby ziściło się czyjeś marzenie.

Brendan O'Carroll

17 komentarzy:

  1. Piękne!!! Przepiękne!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się podoba! Już mnie łapki do niego palą....Cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło przecudne :) ATCiaki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale genialnie wyszło! :)) Tło wyszło zjawiskowo! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznotki zrobiłaś! i świetny pomysł na wytyczne, już wskakuję;)
    zapraszam też do mnie Boei na słodkości

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycam się tymi dziewczynkami które umieściłaś w cudownym tle-cieszę się że jedna trafi do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogusiu... Twoje mediowanie z pracy na pracę mnie nie dość że zachwyca to wręcz zadziwia... Ależ Ty pędzisz ... Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ATC, strasznie podobają mi się takie mediowe tła - na razie jestem w fazie prób, może kiedyś wyjedzie mi równie świetnie jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny!!! cudnie mediowy, ja nad swoim jeszcze myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny!!! cudnie mediowy, ja nad swoim jeszcze myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bogusiu, to przepiękne ATC, uskrzydlone i wspaniale zmediowane dzisiaj dotarło... dziękuję bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń