W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

niedziela, 22 września 2013

Jej portret i słowa na wagę złota.

Taki portret- na wyzwanie Art Grupy ATC. Trochę mediów i nowy wykrojnik- w końcu wykorzystany.Bo u mnie wykrojników sporo, ale większość to nadal "nowe", czyli nieużywane. Muszę w końcu skończyć swój scraproom i wtedy chyba, gdy wszystko będzie miało swoje miejsce, a maszynka główne- wykrojniki będą w częstszym użyciu. Jednak mimo wszystko samej sobie obiecałam już teraz tę sytuację zmienić.



Słowa na wagę złota. Czasem takie słyszymy, czasem gdzieś przeczytamy, a potem często zapominamy. Ale kartka, którą dostałam od Maj to taki mój skarb- bo w przepięknej oprawie są właśnie takie słowa i praca ta będzie mi towarzyszyć zawsze... Bardzo Ci dziękuję, Marzenko Kochana! Twoja niespodzianka sprawiła, że łzy stanęły mi w oczach:***


 Kocham życie, przy­jacielu, 
i na­wet wte­dy, kiedy zra­niło mnie tak bar­dzo, 
że przez krótką chwilę zap­ragnęłam um­rzeć, 
na­wet wte­dy nie po­pełniłam zdrady.

  Halina Poświatowska

25 komentarzy:

  1. no pięknie!!! wykrojniki to tak jak u mnie - ważne że są ;)
    śliczne atc - idealnie pasuje ten błękit !
    Kartka od Maj - uuuuu wiem jakie to uczucie :-)))
    pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej kobiety- prawdziwy Anioł..Skrzydła piękne- wspaniale tu pasują, a karteczka Maj- na pewno taki sliczny prezent bardzo cieszy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Twoje scrapowe zamyślenie... I wspaniale jesienna karta Ci się dostała. Talentu obu Paniom zazdroszczę:-)

    A wykrojnik skrzydlaty to gdzie nabyty? Bo piękny i ku świątecznym działaniom kartkowym byłby przydatny, stąd moje pytanie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko, wykrojnik kupiłam w Na Strychu, jest firmy Cheery Lynn. Chyba nie mają w tej chwili, ale pytaj- czasem sprowadzają na życzenie;) Są za to piękne skrzydełka Magnolii:)

      Usuń
    2. Dziękuję za informację. Rzucę okiem jak najszybciej, tak by zdążyć przed pierwszymi śniegami:-)
      Kartka dla Twojej Młodzieży jutro wylatuje:-)

      Usuń
  4. ATC z rozmachem dzięki skrzydłom :) a kartka od maj? można tylko powzdychać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny portret! Błękity są tu genialne ;) I zgdzam się z dziewczynami - do karteczki też bym wzdychała... ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale znowu pięknie u Ciebie:) I prace i słowa...

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne ateciaki :) już nie mogę się doczekać tego Twojego scraproomu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach... dama pięknie uskrzydlona i zapewne dlatego ma taką rozanieloną twarz :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta dama jest za Twoją sprawą tak piękna, że nie można od niej oderwać oczu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ateciaki, pani piękna i dostojna

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne, zaiste genialne ateciaki!!!!!
    Mocne pozdrowienia i uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mam sposobu, by pochwalić Twoje go ATCiaka. Cudo.............
    A kartka Maj- przepiekny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne ATCiaki !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej portret jest przepiękny! Piękny cytat.

    OdpowiedzUsuń
  15. ATC jest genialny! Bardzo mi się podoba ten niebieski akcent. ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo niebanalny ten portret i świetnie wykorzystany wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O wow! Ależ cudne ATC! Otulone w skrzydła - urzekł mnie ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie oprawiłaś tę pracę...

    OdpowiedzUsuń
  19. Normalnie wymiękam! Jak ja uwielbiam skrzydła! A twoje są normalnie obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niebiesko-skrzydła dama doleciała, dziękuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń