W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

niedziela, 16 czerwca 2013

Czekolada z chili i trochę Paryża.

Tag na temat "Czekolada z chili" powstał na wymianę w Collage Caffe.




Maleństwa na temat: "Paryż, Paryż..." na tę wymianę w Art Grupie ATC. Dla mnie Paryż kojarzy się z klimatem artystów, a szczególnie- po lekturze książki Pierre'a La Mure pt. "Moulin Rouge"- z postimpresjonistą Henrim Toulouse- Lautrec. Książkę zdecydowanie polecam, szczególnie tym z Was, które lubią czytać biografie- jest doskonała.


Samotność utkana jest ze wspomnień.
Pierre La Mure

11 komentarzy:

  1. Cudowne! Nie mogę się napatrzyć.
    Jak małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie sie podoba, jak fajnie wpasowały sie w te prace ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetyczne połączenie :) W drugiej pracy cytat jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. kłaniam się tobie, Królowo tagów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze całuśnie u Ciebie ,że aż hej! A całuski pięknie- jak zwykle oprawione : )

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny tag, już nie mogę się doczekać kiedy wpadnie w moje łapki :)
    paryskie ATCiaczki też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wpasowałaś te rameczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ u Ciebie całuśnie :).

    Super prace :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko pięknie ujęte w ramy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow..jaka cudna czerwień :) Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tag jest odważny a ateciaki bardzo mi się podobają, są niezwykle wytworne.

    OdpowiedzUsuń