W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

piątek, 1 lipca 2011

Sowy i ważki.

   Moja sówka- z wymiany na PolkachMatilde- moja wymiankowa para- już ją dostała, więc pokazuję.
Sówki są dwie- taki był wymóg:




I mała papeteria:


Tag, również na wyzwanie Polek. W pracy wykorzystałam glimmery: Tattered Leather, Mustard Seed, Cranberry Zing i Mel,s Diner oraz distressy: walnut stain (jak zawsze;] ), vintage photo i fired brick.
Mało widoczne na zdjęciu są miniaturowe stempelki pod twarzą kobiety- kompas, zegar oraz napisy: love i family- umieszczone na sylwetkach drzew...


Oraz zmodyfikowany ateciak na wymianę w Craft Artwork- dodałam koronkę, bo uważam, że ta pod roślinkami była mało widoczna, no i piękny ćwiek ze sklepu STONOGI- ważkę, za którą z pewnością moja wymiankowa para- Ayeeda- się nie obrazi;)



Pozdrowionka dla wszystkich. Dziękuję za miłe komentarze i słoneczka życzę;)

Szaleństwo to niemożność przekazania swych myśli. Trochę tak, jakbyś znalazła się w obcym kraju – widzisz wszystko, pojmujesz, co się wokół ciebie dzieje, ale nie potrafisz się porozumieć i uzyskać znikąd pomocy, bo nie mówisz językiem tubylców. Każdy z nas czuł to kiedyś. Bo wszyscy, wszyscy w taki czy inny sposób, jesteśmy szaleni.

                           Paulo Coelho

9 komentarzy:

  1. Przepiękne prace...a ważki są urocze!Wspaniała kompozycja!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty lubisz motyw domków,a ja mam świra na punkcie wszelkakich zwierzowych motywów,więc najnajbardziej podobają mi się sówki i ważka (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się nie obrazi:):): Śliczny był i jest:)
    A sówki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie ci wychodzą te maluchy ;) Baaardzo mi się podoba, jak używasz mediów, nadają niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace ,wazki i sówki są prześliczne :) i o ile pamiętam to właśnie twoje ważki wygrały w CA wiec gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka jest absolutnie rewelacyjna - wiem, bo mam ją na własność! :)) A wiesz, że dopiero na zdjęciu zauważyłam tę mini serwetkę w górnym rogu? A tak wyobracałam to ATC... To z owadami też cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie fajne woski, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepraszam, sówki miało być!

    OdpowiedzUsuń