W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

piątek, 4 marca 2011

A jak ARTYSTKA

    Muszę przyznać, że BARDZO podoba mi się słowo ARTYSTKA, bo jest nią moja siostra. I już prawie, prawie to jej zdjęcie miało być na moim MOO- wykonanym na wyzwanie Craft Artwork, ale jednak powierzchnia tej formy (2,8 x 7 cm) okazała się zbyt mała;((


To jest właśnie zdjęcie mojej siostry- artystki, które sobie przygotowałam...:)

A to końcowy efekt moich twórczych przemyśleń:


Antoni Kępiński w "Rytmie życia" tak pisał:
„Postawa artystyczna jest postawą wolności w tym sensie,
że szuka się w niej wypowiedzenia tego, co w nas jest najbardziej indywidualne i spontaniczne,
a tym samym zrzucenia z siebie uwierających masek i więzów.”

Miłego wieczorku- dzisiaj początek weekendu, to można dłużej posiedzieć;)

2 komentarze:

  1. Wymyśliłaś to wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytać wszystkie te mądre słowa, jak do Ciebie zaglądam :)
    MOO bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń